Det hadde vært en stemningsdreper

Baklykta til Suzuki?simpson skrev:Trudde det var baklykta som de har lånt fra Suzuki gixxer som gjorde den så fin.Reodor Felgen skrev:+1Tobben84 skrev:Det som gjør 748'en så pen for min del er at den er veldig kompakt (spesielt bak), samt komboen med ensidig svingarm og eksosen som føres oppover langs bakenden ser jæævla rått ut :)
Ha, ha, faktisk noe av det styggeste jeg har sett, men ikke helt det styggeste :)poulet_cavalier skrev:Her er en vakker sak, ikke sant DrGreve
![]()
![]()
DrGreve skrev:Du har så rett, så rett, Haymaker
Får vel gjenta meg sjøl da,Busa Trond skrev:Dem som elsker Honda og Ducati. Ser vel på et voksent bilde som dette som stygt![]()
Her er alt dedikert til randen, selv personene og sykleneVakkert vakkert gutter
![]()
mortenolb skrev:Jeg for min del må ærlig innrømme at jeg synes eldre sykler stort sett ser helt jævlige ut. Alt for mye firkanta, kantete og gjerne litt for "tjukke"(Fant ingen bedre ord for øyeblikket). Jeg synes heller ikke det er positivt om ting blir for runde, men en slags mellomting. Jeg vil si at jeg synes de "vakreste" syklene jeg har sett er Ducati sine Panigale'r, og 848 Evo.
Joda, men likevel ... det hadde vært litt stas å eid denneBarbarozza skrev:joa enig at min er penere en disse to....
Hvis noen føler at de blir trampet på, så har de ett usunt forhold til en kapitalgjenstand.SuperMorten skrev:Synes hele tråden blir litt håpløs. Med en gang vi definerer en sykkel som stygg, tråkker vi på en som har denne sykkelen, og synes den er den peneste av de alle. Dette vil skje i hver eneste post..
Er det ikke det vi har felles alle sammen på dette forumet da?DrGreve skrev:<snip> usunt forhold til en kapitalgjenstand.
Det er mulig, men av erfaring så kommer det ikke mye positivt ut av å si at noe er stygtDrGreve skrev: Hvis noen føler at de blir trampet på, så har de ett usunt forhold til en kapitalgjenstand.
Du vil aldri oppleve at jeg argumenterer for at min sykkel er penest eller best. Såpass realitetsforståelse har selv jeg :)poulet_cavalier skrev:Er det ikke det vi har felles alle sammen på dette forumet da?DrGreve skrev:<snip> usunt forhold til en kapitalgjenstand.
Nope, det er helt forståeligJompa skrev:Da er det du som er stygg. Fyda ojda.
Neida, ikke alle, men jeg må fortsatt innrømme at jeg ikke synes den er noe pen heller. Unntak til alle regler, men synes heller ikke at ting skal være for runde i kantene.Jompa skrev: Gammel ? JA Firkantig ?