Noen andre her på Forumet som skal dit...?
Lurer ellers på om det er et krav med påmelding eller holder det å rett og slett bare møte opp?
Har dere meldt dere på eller er det ikke nødvendig med påmelding?rogg skrev:Jeg og fruen blir å dra på Norgestreffet. Om vi kjører torsdag ettermidag eller fredag morgen, er ikke helt bestemt enda.
Hey!rogg skrev:Neida, vi melder ikke oss på, tar det når vi kommer fram. Må alikavell innom å få merke og (halsbånd:) Armbånd...matbomger etc.
Klart det blir kontakt...melder tlfnr etter hvert
Vel...Ragnhild skrev:AJ, er det en grunn til at denne tråden heter Norgestreffet 2009?
AJ skrev:Sitter og vurderer sterkt om jeg skal melde meg på Norgestreffet 2009...Har veldig lyst...
![]()
Noen andre her på Forumet som skal dit...?
Lurer ellers på om det er et krav med påmelding eller holder det å rett og slett bare møte opp?
He-he-he...Ragnhild skrev:AJ har så lyst på gardenparty at han ikke klarer å bestemme seg for hvilken dag han vil ha besøk...
Kan opplyse om at Nøgene ø (ølmerket som skal profilere seg på Norgestreffet) iår har overtatt driften av kafeen i gjestehavna. Så du kan sitte i Arendal og nyte samme ølet hvertfall.Baron von Waffel skrev:For meg er det på grunn av pinsen blitt et treff jeg ikke får prioritert. For familien forventer samlet tur med bil til Arendal i pinsen. Dessuten er det kurs i advokatforeningen torsdag og fredag. Men det kommer andre treff. Og veiene er jo der uansett.
Rogg med elskerinneAJ skrev:Vi teller ned til Norgestreffet her hjemme :)
Kun få dager igjen nå![]()
Kanskje vi skal prøve å få en oversikt over hvor mange fra Forumet som tar turen?
Lat som jeg tidvis er så har jeg ikke bladd tilbake i tråden for å sjekke hvem som har sagt at de kommer... :-
Prøver derfor like så godt å lage en liste.
Disse kommer (så er det bare å fylle på):
AJ m/frue
AJ skrev:Vi teller ned til Norgestreffet her hjemme :)
Kanskje vi skal prøve å få en oversikt over hvor mange fra Forumet som tar turen?
Lat som jeg tidvis er så har jeg ikke bladd tilbake i tråden for å sjekke hvem som har sagt at de kommer... :-
AJ m/frue
Vi drar på fredag, men vet enda ikke helt når vi drar og dermed vet vi heller ikke når vi er framme. Men før vi drar bør vi utveksle noen tlf.numre (gjerne via PM) slik at vi kan gjøre avtale om når og hvor vi samlesTrønderhælvettet skrev:AJ skrev:Vi teller ned til Norgestreffet her hjemme :)
AJ m/frue
Når og hvor samles vi?
Er klar som ett egg, fra torsdags kveld.