Ojsann!
Ser bra ut, men lite vann, ser det ut som...

Ute på en av dine mange teltturer, @Connie ?
Ojsann!
Ja, du vet jo å velge de gode rutene for å unngå nettopp detConnie skrev: 11 jul 2023, 21:04 Ute på en svipptur med telt ja, blir vel 6000km +/- avhenger av været. Har tilbakelagt 2600 km til nå, ikke EN dråpe regn
Sant nok. Smart å ha med "overnattingen" på sykkelenConnie skrev: 11 jul 2023, 21:12 Jeg kjører etter været, null plan. Og med telt så trenger jeg ikke bestille noe heller![]()
Det blir noen timer på sykkel’n, hvor lang tid regner du med å bruke på en slik tur …Connie skrev: 11 jul 2023, 21:04 Ute på en svipptur med telt ja, blir vel 6000km +/- avhenger av været. Har tilbakelagt 2600 km til nå, ikke EN dråpe regn
Satser så klart på detConnie skrev: 11 jul 2023, 21:50 Takk, håper du får mange flotte turer selv, det er rikelig igjen av sesongen![]()
Det er helt klart rette innstillingen!Connie skrev: 11 jul 2023, 22:00 Er været bra så kan jeg være på tur i 3-4 uker. Låser alt seg så er jeg kjapt nede i Bergen igjen![]()
Gratits med ny sykkel!
Hvor mange timer brukte du på den distansen?Connie skrev: 11 jul 2023, 22:00
Kjørte til Bästnås i Sverige på lørdag, Søndag skar jeg opp gjennom Sverige og Finland og til Kautokeino på direkten, så det tar ikke nødvendigvis så lang tid. Er været bra så kan jeg være på tur i 3-4 uker. Låser alt seg så er jeg kjapt nede i Bergen igjen![]()
HerligConnie skrev:Ute på en svipptur med telt ja, blir vel 6000km +/- avhenger av været. Har tilbakelagt 2600 km til nå, ikke EN dråpe regn
Håper der blir noe slikt heromkring også, tror de fleste av oss ville hatt nytte av det.
Karmøy
21 timer, inkludert fylling av fuel, mat og diverse knotakjøring bak bobiler, og snodige farkoster i felt med midtdeler slik at det var umulig å passere.greina skrev: 11 jul 2023, 23:02Hvor mange timer brukte du på den distansen?Connie skrev: 11 jul 2023, 22:00
Kjørte til Bästnås i Sverige på lørdag, Søndag skar jeg opp gjennom Sverige og Finland og til Kautokeino på direkten, så det tar ikke nødvendigvis så lang tid. Er været bra så kan jeg være på tur i 3-4 uker. Låser alt seg så er jeg kjapt nede i Bergen igjen![]()
Jeg er med å arrangere "Sikker på MC" kursene til NAF MC her i Møre og Romsdal. Hos oss i M&R er slike kurs og generelt alt som har med trafikksikkerhet for motorsyklister viktigst.
Det er en solid dagsetrappeConnie skrev: 12 jul 2023, 21:1921 timer, inkludert fylling av fuel, mat og diverse knotakjøring bak bobiler, og snodige farkoster i felt med midtdeler slik at det var umulig å passere.greina skrev: 11 jul 2023, 23:02Hvor mange timer brukte du på den distansen?Connie skrev: 11 jul 2023, 22:00
1650 km ganske nøyaktig