Jeg ble ikke stoppet i kontroll i dag. Men så er jo sykkelen min orginal også så jeg bekymret meg ikke så veldig heller

Har du svart skinnjakke og skinnbukse?Bjerknez skrev:Da er jeg vel hjemme igjen fra Tyrigrava![]()
Jeg ble ikke stoppet i kontroll i dag. Men så er jo sykkelen min orginal også så jeg bekymret meg ikke så veldig heller
Ja da tror jeg at jeg kan kjenne deg igjen neste gang du er på gravaBjerknez skrev:Jepp, stemmer det. Så du meg?
Har faktisk aldri opplevd kontroll ved eller på Tyrigrava.vim skrev: At det er kontroll der nesten hver gang, burde være en sak for MC mot mobbing! :)
Bare å stikke bort til meg neste gang. Jeg biter ikkesupersic skrev:Ja da tror jeg at jeg kan kjenne deg igjen neste gang du er på gravaBjerknez skrev:Jepp, stemmer det. Så du meg?
cevillan skrev:Fortsatt sånn at Veivesenet/Biltilsynet har tekniske kontroller på innfartsveiene til Tyrigrava? Var der to ganger i fjor, kontroll begge gangene.
Din første Tyrigravatur, ever
Jeg har kjørt forbi Tyrigrava en gang før, men ikke når det har vært treff der. Ble ikke overveldet, men det var nok å se på av syklerAJ skrev: 16 aug 2017, 21:19Din første Tyrigravatur, ever?
Hvis så er tilfelle tenker jeg du nesten ble overveldet over hvor mange som møter opp på en god dag.
Og denne onsdagen var det jo ypperlige forhold :)
Kan gå god for at Fredrik freser avgårde! Greit å holde seg foran da du lukter den drikker fra tankenFredrikE24 skrev: 21 aug 2017, 21:05 Tar meg en tur på Jawaen tenker jeg. Bare å se etter en svart to-sylindret totakt med to blanke chrome-eksospotter![]()
Jeg satser på det!Stian87 skrev: 22 aug 2017, 07:39 Har et håp om at jeg skal kunne få til en tur, men blir antakelig ikke før i syv-tiden. Noen som er der da?