Var moro å være med som "tilskuer" da Globe kjørte i gang simulert lyd
Gleder meg til neste gang vi møtes
En jeg kjener hadde hørt Globes brøl og han trodde det var en brunstig elgokse.......
Bare tuller,elgen er jo i hiet enda....dere hadde det sikkert bra og bildene er helt maks.... lurer på hva jeg gjør om en snau måned..hmmmmm...
MaxTron skrev:Var virkelig en frustrerende helg dette, hadde vældig lyst nedover
Men får håpe æ treffer nån av dåkk uansett i løpet av sommeren
Sånne som Wheelonass imponerer mæ bestandig!! Hadde sikkert vært mye lettere og bare satt sæ ned og innfunnet sæ med situasjonen..
Sånn grønn gurba INNI øran ser nå litt skummelt ut da
Har hørt on "Drømmen on Elin" Men "Drømmen til Globe" Det må jo varra en HEILT ny slager
Ble sikkert ikke noe likere med at vi "tyter" ørene fulle av herlige opplevelser og morsomme situasjoner, og de mange forumister som vi møtte denne helgen ;)
Håper du får muligheten til å bli med på messen neste gang og jeg er sikker på at vi får til minst et møte i sommer
Veel, har fortsatt alvorlige planer om å være med på RoadTripen, så vist alt går som æ håper treffer æ mange av dere på Norgestræffet og så vidre...
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
MaxTron skrev:Var virkelig en frustrerende helg dette, hadde vældig lyst nedover
Men får håpe æ treffer nån av dåkk uansett i løpet av sommeren
Sånne som Wheelonass imponerer mæ bestandig!! Hadde sikkert vært mye lettere og bare satt sæ ned og innfunnet sæ med situasjonen..
Sånn grønn gurba INNI øran ser nå litt skummelt ut da
Har hørt on "Drømmen on Elin" Men "Drømmen til Globe" Det må jo varra en HEILT ny slager
Ble sikkert ikke noe likere med at vi "tyter" ørene fulle av herlige opplevelser og morsomme situasjoner, og de mange forumister som vi møtte denne helgen ;)
Håper du får muligheten til å bli med på messen neste gang og jeg er sikker på at vi får til minst et møte i sommer
Veel, har fortsatt alvorlige planer om å være med på RoadTripen, så vist alt går som æ håper treffer æ mange av dere på Norgestræffet og så vidre...
RoadTripen blir en fantastisk bra tur, det er jeg sikker på og gleder med til å møte både deg og de andre som ønsker å bli med på turen
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Da var første tur i 2011 sesongen gjenomført. Å så godt det var. Kjørte selvfølgelig innom Globe og han var ikke klar enno. Han mumla noe om å legge gulv i kjelleren. Stakars mann Kjørte så videre litt over alt det ble en liten tur på 45 km. Å så godt det var. Tenker litt på Globe stakar det var ikke helt snilt av meg å komme innom han nå. Sykkelen var heller ikke klar som jeg forsto. Men det blir sikkert fart på han nå. Å jeg har fri også i morgen
Bubbu skrev:Da var første tur i 2011 sesongen gjenomført. Å så godt det var. Kjørte selvfølgelig innom Globe og han var ikke klar enno. Han mumla noe om å legge gulv i kjelleren. Stakars mann Kjørte så videre litt over alt det ble en liten tur på 45 km. Å så godt det var. Tenker litt på Globe stakar det var ikke helt snilt av meg å komme innom han nå. Sykkelen var heller ikke klar som jeg forsto. Men det blir sikkert fart på han nå. Å jeg har fri også i morgen
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Bubbu skrev:Da var første tur i 2011 sesongen gjenomført. Å så godt det var. Kjørte selvfølgelig innom Globe og han var ikke klar enno. Han mumla noe om å legge gulv i kjelleren. Stakars mann Kjørte så videre litt over alt det ble en liten tur på 45 km. Å så godt det var. Tenker litt på Globe stakar det var ikke helt snilt av meg å komme innom han nå. Sykkelen var heller ikke klar som jeg forsto. Men det blir sikkert fart på han nå. Å jeg har fri også i morgen
Å jeg kan forsikre deg at det var kjempe kjempe godt. Dere har noe å glede dere til når tiden er inne.
Ja såble det en liten tur i dag også.Godt ja Har også lagt opp nye strøm ledniger til varmeholkene med sikringsboks med innebygd rele. Ja og monterte alarmen som jeg kjøpte. Ble bra ja.