Flott natur og nesten synd slike bygder er fraflyttet - men det står respekt av hvordan de klarte å overleve av en liten jordlapp og fiske før i tiden.
ArcticTiger skrev:Dere får stryk i geografi begge toNarvik og Evenes kommuner ligger begge i Nordland Fylke.
Å det er helt greit for meg, skal jeg prøve å imponere noen så er det ihvertfall ikke med minejhn skrev:Det e vel ikke sør-Troms heller, bare Nordland :-)å
ojda skrev:Å det er helt greit for meg, skal jeg prøve å imponere noen så er det ihvertfall ikke med minejhn skrev:Det e vel ikke sør-Troms heller, bare Nordland :-)å
kunnskaper om fylker å grenser.![]()
Men satte jo pris på at Duville ble dratt med i fallet da![]()
Busa Trond skrev:Og det skjedde i de dager at det utgikk et budskap fra keiser Artic Tiger at alle Tigerene hans skulle innskrives i manntall. Dette var den første innskrivning i Mekka denne høsten..........osv :-)å
Eller holder ny Tigeren seg på veien enda?
Har pers med min gamle Z1000 med 140 på grusvei. Med vanlige gatedekk, og oppakning. Heldigvis er de smale, så jeg får opp marktrykket. 70 høres lite ut på god grusvei, men du har nok for breie dekk. De sklir mer alle veier på grusen.ArcticTiger skrev:Nei, nå roter du det til for deg sjøl, JompaJompa skrev:Enkelte ganger, når æ ser bildan dine, ønske æ meg en "grusracer".
Ikke nødvendigvis med tre sylindere, og kanskje litt lettere enn tigern.![]()
1050 Tigern er en forholdsvis lett sykkel, meget smidig og lettkjørt. Og selv om den primært er en asfalt-sykkel, så er ikke velholdte grusveier som på bildet noe problem, så lenge man holder seg under ca 70 kmt, og det ikke er for mye rulle-grus.
Poden solgte vel Huskverna si i sommer?ArcticTiger skrev: Kunne kanskje vært greit å hatt en gammal "kråsser" stående på låven