Har så sinnsykt lyst å få prøve biken min på bane selv. Sukk

Ja det føltes som jeg pushe grenser men ja det er mye igjen. :-)åLordShaft skrev:Se her ja![]()
Tøffe bilder. Er kult å se hvor mye en faktisk har å gå på. Du følte nok at du lå godt i svingene tipper jeg
Men du har jævlig mye å gå på ser vi på bildene
![]()
![]()
Har så sinnsykt lyst å få prøve biken min på bane selv. Sukk
Kjøre computere sade 191 men kan nok øke det ved å komme bedre ur siste sving og i en bedre gir for mer effekt ur svingen :)JRO skrev:Kjempefine bilder, og skjønner at du hadde det fint på Rudskogen. Klarte du å kikke på speedometeret på enden av langstrekka? Klarte 200 i enkelte av rundene i fjor.![]()
LordShaft skrev:Hva med (uten at jeg sitter på noe som helst fasit) Siden introen varer såpass lenge.... At skriften kommer til syne eller inn fra en side eller lignende. Ta et eller flere bilder å legg oppå hverandre. Enten det, eller så ville jeg ha kortet den ned en god del sekund.
Slik den er nå er helt strålende, men da ville jeg ha kuttet den ned til mellom 4 og 6 sekund
Utgangspunktet er helt suverent det (hvertfall slik jeg liker det) men slik den er laget nå, 15 sekund uten at noe "skjer" bortsett fra lyden, det blir for lenge. Da skipper "vi" i filmen, også går vi gjerne glipp av det første minuttet.hakhap skrev: Gott innspill skal se hva jeg kan få til
Tanken er at det kommer lit tekst ved bilden ved hver video og at bilden av sykkel byttes om jeg kjører en annen sykkel
thewiz skrev:Flott sykkel du har kjøpt! Gratulerer!
Et spørsmål: Bildene du har av deg selv på Rudskogen, er det en fast fotograf der som man kan få bilder av etterpå eller er dette arrangert privat? Hadde vært morro med noen banebilder.
Jeg visste jeg skulle dratt på Rustløseren, men hadde dessverre for mye å gjøre på den ene dagen jeg hadde fri. Hva må man gjøre for å kunne kjøre med Senior MC på torsdager på Rudskogen? Jeg har veldig lyst å prøve meg.
hakhap skrev: Det var en fyr der som tok bildene, derfor jeg linket til de som er lastet opp til Facebook, jeg skal spøre fotografen om å få kjøpe bilder eller få kjøpt de på trykk men ikke kommet så langt.
Er rimelig sikker på at det alltid finnes en som fotografer, antaglig for SeniorMc, så det kan brukes til å få flere til å deltage.
Det skal jeg gjøre, men blir mest sansynlig ikke før i Juni en gang da det er veldig snar termin på gravide konethewiz skrev:hakhap skrev: Det var en fyr der som tok bildene, derfor jeg linket til de som er lastet opp til Facebook, jeg skal spøre fotografen om å få kjøpe bilder eller få kjøpt de på trykk men ikke kommet så langt.
Er rimelig sikker på at det alltid finnes en som fotografer, antaglig for SeniorMc, så det kan brukes til å få flere til å deltage.
Send meg en PM når du skal begynne å kjøre med Senior MC, har lyst å bli med på opplæringskurs eller hva det heter slik at man kan kjøre på Rudskogen.
Blir det en mcmekaniker trohakhap skrev:Det skal jeg gjøre, men blir mest sansynlig ikke før i Juni en gang da det er veldig snar termin på gravide konethewiz skrev:hakhap skrev: Det var en fyr der som tok bildene, derfor jeg linket til de som er lastet opp til Facebook, jeg skal spøre fotografen om å få kjøpe bilder eller få kjøpt de på trykk men ikke kommet så langt.
Send meg en PM når du skal begynne å kjøre med Senior MC, har lyst å bli med på opplæringskurs eller hva det heter slik at man kan kjøre på Rudskogen.
Kawagutten skrev:Blir det en mcmekaniker trohakhap skrev:Det skal jeg gjøre, men blir mest sansynlig ikke før i Juni en gang da det er veldig snar termin på gravide konethewiz skrev:hakhap skrev: Det var en fyr der som tok bildene, derfor jeg linket til de som er lastet opp til Facebook, jeg skal spøre fotografen om å få kjøpe bilder eller få kjøpt de på trykk men ikke kommet så langt.