*satt på pause* etter 10 min.
Dette er bare så jævlig bra!!!

Utrolig bra laget, men siden du er så jævlig flink å lage film, skal jeg komme med et par pointers så langt. Hva tenkte du på når du satt SIDEBROK som første sang i filmen? For meg som er oppvokst i mye samme distrikt.
Mulig det kommer mer av det, men jeg ville lagt inn flere innslag av at dere passerer hverandre. Eller du blir forbikjørt som leder av 1 eller 2 sykler, også drar de litt ifra. Dette skaper langt mere følelse av å være på sykkeltur (siden dere alikevell er flere på tur)
Ser lysa på syklene i speilet fra tid til annen, har så lyst å se de komme opp på siden å kjøre forbi
Dette er småpirk på en terningkast 5 film så langt...
*satt på pause*
Nice detalj med den bobilen, får inntrykk over hvor smalt det er på en helt annen måte! 13:50 ut i filmen
17:36 trodde du det var polti eller
20:50 utrolig artig detalje med den hunden!!
Se der ja :=D>

23:45

haha også den sangen.... LET's DANCE!
Hahaha.... got to love those american rides :-)å
Måtte gjøre meg noen notater underveis, så trykket jeg post, så den ble synlig litt før, men det går fint
Helvete her har du lagt ned et godt stykke arbeid. Jeg anbefaler absolutt alle å se hele filmen, for dette var virkelig bra. Jeg er utrolig glad for at du klipper vekk alle de "kjedeligste langstrekkene. Jeg tar meg selv i å sitte å bevege hodet i svingene.
Tilogmed kjerringa ble imponert, de minuttene hun så
Der er to helt uforklarlige musikkvalg inni her

Men når du leverer såpass bra arbeid må en få et par velmenende pointers.... Det var jo bare til meg du laget denne filmen
Nei jeg er mektig imponert... Utrolig bra film!!!

Tusen takk for at du gidder å ta deg tid, å ikke minst deler med oss. :-)å
PS... kan du forstå hvorfor de på død og liv skal legge de feristene så nært innpå sving? Har du noen gang kjørt over en slik på vått føre

Faen meg skummelt.