gitt opp håpet i virkelighetens verden..........

Det er et klipp ute på internet med han dærre gærne radioprateren Howard Stern eller hva han heter. Ei dame får utblåsning i studio så det holdt og alle sprang rundt og lette etter redningsvester. Moderator her er jo grei i forhold. Hun ruster jo så fælt når det er slutt på Universal Sprayen. Rust har sine fordeler.Desmo skrev:Det var da en voldsom utblåsning fra Stiftsstaden!
Isbjørnfell skal være godt og varmt har jeg hørtPollti skrev:Døøøø Intruder ? Vi må på isbjørnjakt tror jeg ? Istedet for å sitte så kan jo Ragnhild ligge på isbjørnskinnet foran peisen. Men isbjørner blir sikkert eitrende sinna når de blir skutt så vi får overlate flåinga til kyndige personer med beroligende virkning på omgivelsene kanskje. Det tar seg ikke mye vakkert ut med bilde i VG av Ragnhild og Kamelen skjelvende som to vettskremte vrak i Kamelhiet heller vettaskremte og jaget av en halvflådd isbjørn.
Joo,og når kvelden kommer kan også vi legge oss på fellen,og så.........nåRagnhild skrev:Isbjørnfell skal være godt og varmt har jeg hørtPollti skrev:Døøøø Intruder ? Vi må på isbjørnjakt tror jeg ? Istedet for å sitte så kan jo Ragnhild ligge på isbjørnskinnet foran peisen. Men isbjørner blir sikkert eitrende sinna når de blir skutt så vi får overlate flåinga til kyndige personer med beroligende virkning på omgivelsene kanskje. Det tar seg ikke mye vakkert ut med bilde i VG av Ragnhild og Kamelen skjelvende som to vettskremte vrak i Kamelhiet heller vettaskremte og jaget av en halvflådd isbjørn.
Hjullagrene ruster ikke, men det er fare for at hjula ruster fast i underlaget hvis de blir stående for lengeDesmo skrev: Jeg er ikke redd rust i hjullagrene slik som andre her på forumet er.
Intruder skrev:Mye fine turruter rundt Lake Mjøsa !Til Bloksberg med depresjoner og annen elendighet
som gjør alt til et ork..........
Var forresten på Gjøvik før i dag !!
Takk,Ragnhild !Ragnhild skrev:[img]http://i7.photobucket.com/albums/y266/R ... rcycle.jpg[/imgIntruder skrev:Mye fine turruter rundt Lake Mjøsa !Til Bloksberg med depresjoner og annen elendighet
som gjør alt til et ork..........
Var forresten på Gjøvik før i dag !!