Aldri ei kjøttkake uten!

Aldri ei kjøttkake uten!
Gokartbanen på Kongsberg (antar der du var) er kanonbra, går faktisk an å kjøre stor sykkel der, bra trening. Hadde KTM450SMC et par år, under 100kg og slicks, helt tullete hvor langt kunne legge nedoivindg skrev: 27 aug 2020, 13:45 Prøver å tørke av meg gliset etter å ha vært på sikkerhetskurs på bane. Tre timer kjøring på bilcrossbane og gokartbane på 400 kubikk crosser var moro!
Jepp, gokartbanen i Kongsberg. Suverent anlegg!pingvin skrev: 27 aug 2020, 15:23Gokartbanen på Kongsberg (antar der du var) er kanonbra, går faktisk an å kjøre stor sykkel der, bra trening. Hadde KTM450SMC et par år, under 100kg og slicks, helt tullete hvor langt kunne legge nedoivindg skrev: 27 aug 2020, 13:45 Prøver å tørke av meg gliset etter å ha vært på sikkerhetskurs på bane. Tre timer kjøring på bilcrossbane og gokartbane på 400 kubikk crosser var moro!Når har du lappen?
Selv gjør jeg absolutt ingenting akkurat nå (utover å jamme forum med mer eller mindre gode kommentarer) siden syk hjemme![]()
Bra med gass, bruk clutchen til å justere farten sammen med bakbremsen så kan du nesten stå stille pga. gyroeffekten. Umulig å kjøre knote-enduro uten å gjøre dette, ikke noe komplisert å få til heller, bare 1 eller 2 fingre på clutchen.
Se der, ja!oivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!
Takk! Hadde for lenge siden avtalt (bil)tur med kona i helga, så det blir nok ikke mye motorsykkelkjøring. Men til uka blir det omvei hjem fra jobben hver dag, og tur med hyggelige kolleger på onsdag. :)
Takk! Skylder deg en kaffe på Langebru. :) Var forbi deg i dag, men så ikke noe til deg.
Takk! :)
Har ikke vært ute med MC'en i dag, nei.oivindg skrev: 11 sep 2020, 20:03 Takk! Skylder deg en kaffe på Langebru. :) Var forbi deg i dag, men så ikke noe til deg.![]()
Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!
Takker!pingvin skrev: 11 sep 2020, 20:19Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!![]()
Si fra om du trenger kjøretips, ganske god oversikt over ruter med utgangspunkt her i KbgAnbefaler å ikke bli med meg på tur...2 stykker på 2 sesonger nå som havnet på sykehus etter å hengt på meg
![]()
Eventuelt får jeg svinge østover neste helg hvis det er bra vær. Men da får du spandere kaffe.
Ja, kommer du helt hjem til meg skal jeg helt klart spandere kaffe på den gode gamle måten så det holderoivindg skrev: 11 sep 2020, 20:37Eventuelt får jeg svinge østover neste helg hvis det er bra vær. Men da får du spandere kaffe.![]()
Hadde ikke tenkt å invitere meg hjem til deg, da!
oivindg skrev: 11 sep 2020, 20:55
Hadde ikke tenkt å invitere meg hjem til deg, da!Tenkte mer på å ta en tur til Hadeland glassverk eller noe sånt. Det er vel ikke så langt fra der du bor?
Skal ikke gi inntrykk at er noe Guy Martin, definitivt både raskere og dyktigere sjåfører enn meg der ute :) Men er egentlig ganske enkelt, er bare å vente i neste kryss, så tett er det ikke mellom kryssene tross alt. Og har nada å gjøre med tid, minimalt å tjene på å kjøre fortere i praksis. Ser hva vi får til, meldt fint fremoveroivindg skrev: 11 sep 2020, 20:35Takker!pingvin skrev: 11 sep 2020, 20:19Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!![]()
Si fra om du trenger kjøretips, ganske god oversikt over ruter med utgangspunkt her i KbgAnbefaler å ikke bli med meg på tur...2 stykker på 2 sesonger nå som havnet på sykehus etter å hengt på meg
![]()
Jeg føler at jeg er ganske bevisst på å kjøre min egen fart, så jeg tror ikke jeg ville prøvd å henge på. Men det hadde vært koselig å snakkes igjen. Hvis du har god tid kan vi jo bare avtale et sted du kan vente på meg. :)