Vises ikke så godt, men det er altså vasking på gang. Strålende solskinn over Trøndelag i dag, og sykkelen har vært støvete, så da måtte det en vask til.
Har planer om å fjerne litt klistremerker også, men finner aldri tid

AJ skrev:I kveld koblet jeg PC'en med programvaren som skulle til for å sjekke TPS'en på Stelvio'en og fikk gjort en resetting av denne. Var 0,2 grader ute av stilling. Spjeldhusene (throttle bodies...) ble for øvrig synkronisert før Europa-turen...
Testkjøring etter TPS re-settinga og syns sykkelen gikk med jevnere 'puls', bedre gassrespons og mindre tendens til rykkete kjøring på lavturtall etter justeringen.
Eller kan det ha vært ren og skjær innbildning...
Var ikke mye å klage på den prisenAJ skrev:Fikk satt på Michelin Anakee3 foran og bak på Stelvio'en i dag. Kjøpt på verkstedet som gjorde jobben med å bytte. Pris?
Kr. 2812,- ferdig pålagt.
Det lever jeg godt med
For øvrig positivt overrasket over Bridgestone Battlewing dekkene som jeg ville kjørte et par tusen til med - om det ikke hadde vært høst...
Battlewing bakdekket byttet ut etter ca. 12500 kjørte km. med mønsterdybde som ikke er slitt ned til TWI merkene enda.
Fordekket kjørt ca. 1000 km. mindre og med god margin til TWI merkene.
Solide dekk, dette, som slites jevnt uten å få den karakteristiske firkantprofilen og trappetendensen som en del dekktyper preges av mot slutten av levetiden.
Så får vi se hvordan erfaringen med de nye Michelin-dekkene blir...
Vil du avsløre hvor dette var AJ?AJ skrev:Fikk satt på Michelin Anakee3 foran og bak på Stelvio'en i dag. Kjøpt på verkstedet som gjorde jobben med å bytte. Pris?
Det lever jeg godt med
He-he...PCP skrev:Vil du avsløre hvor dette var AJ?AJ skrev:Fikk satt på Michelin Anakee3 foran og bak på Stelvio'en i dag. Kjøpt på verkstedet som gjorde jobben med å bytte. Pris?
Det lever jeg godt med
Nye dekk foran og bak samtidig er jo forøvrig en velsignelse for kjøreegenskapene.![]()
(Så da kan du kanskje endelig bli litt fornøyd med Stelvio'en nå!![]()
)