Satser på at sesongen blir mer innholdsrikt i år enn i fjor. Blei litt stille for mitt vedkommende. Men sånn er det bare.

Takk, det samme AJ.AJ skrev:Trivelig å se deg innom her igjen, Jalmar![]()
Ønsker deg et riktig Godt Nytt år!
Takk, og Godt Nyttår tilbake.mekkern skrev:Godt Nyttår til deg! long time no see.....
Høres bra ut!Jalmar skrev:Takk, og Godt Nyttår tilbake.mekkern skrev:Godt Nyttår til deg! long time no see.....Siste halvdel av 2010 blei litt fyllt opp av ymse utfordringer, så det blei så som så med både mc-kjøring og internett-skriving. Men håper jo på en endring for det nye året da
Hmmmmmmm....... har ikke dere gutta tatt en titt på kalenderen...???Jalmar skrev:Bimma ligger jo i vinterdvale, men kanskje jeg kan vekke henne litt med et bilde fra fjorårets siste tur???![]()
Det har du aldeles rett i Pollti..! PitRadar er veldig fornøyd med at jeg er i dvale....Pollti skrev:Lurer på om det er så lurt ? Bimmer er gretne om våren sies det jo. At Bimma er vårgretten tror jeg ikke men ArmkroksGeneralen Radar han blir sikkert ikke veldig glad for at du vekker Bimma
Men du kan iallfall ikke si at sommeren har vært kjedelig Jalmar....Jalmar skrev: Siste halvdel av 2010 blei litt fyllt opp av ymse utfordringer, så det blei så som så med både mc-kjøring og internett-skriving. Men håper jo på en endring for det nye året da
Er det dette hotellet du sikter til pollti...??Pollti skrev:Misjonshotellet er ødelagt ! Nå er det eiendoms megler der tror jeg det var. Men jeg observerte et annet passende lugubert sted der som het Stavanger Hotel. Dessverre så hadde jeg ikke tid til å besøke dette edle etablissement, bøtte innpå med Braastad og antaste de lokale damene men det virket lovende observert utenifra.
Bimma skrev: Hmmmmmmm....... har ikke dere gutta tatt en titt på kalenderen...???![]()
Vinterdvalen er ikke over ennå....!!![]()
Bimma skrev: Men du kan iallfall ikke si at sommeren har vært kjedelig Jalmar....![]()
Jeg vil da påstå at skiltet på bildet nedenfor satte en ekstra piff på tilværelsen...![]()
Etter å ha kjørt omtrent 9 mil i dette området var jeg glad vi til slutt fant veien ut derfra igjen....like hele...![]()