Første uke av min noe voldsomme slankeperiode har startet. Har gjort dette flere ganger tidligere så vet at det funker for mine del. Rent psykisk så passer denne metoden meg utmerket da jeg er utolmodig av meg samt ønsker raske resultater, selv om det går på bekostning av velværet en kort periode.
Ikke den sunneste metoden å gjøre det på og heller ikke anbefalt for sarte sjeler der ute, men det funker og gir raske resultater og da er jeg happy.
Om jeg går opp igjen? Ja, jeg kommer til å gå opp omtrent 80% av det jeg slanker meg i løpet av tre år (av erfaring). Dette er for meg helt greit siden det kun tar meg ett par måneder og oppnå ønsket resultat igjen.
Spiser tre ganger om dagen (Herbalife). Ikke noe vidundermiddel i seg selv. Bare litt pulver man blander med melk som smaker helt greit. Lett og folholde seg til for en som hater å lage mat.
Da blir det 220 kalorier pr. måltid x 3, pr dag. Det skulle bli 660 kalorier om dagen og ved siden av litt aktivitet på jobben for tiden samt daglige turer med bikkja når jeg kommer hjem så merker man at man lever på reservene for å si det pent. Men det funker og er effektivt.
Planen er å gå ned minst 30 kg. på 2mnd. Jeg kommer til og holde på i tre måneder uansett og av erfaring så går de siste fem kiloene meget sagte. Ønskemålet er 40 kg ned på tre måneder, men det pleier å stoppe en del før det. Jeg veide 118 kilo for en uke siden og i dag veier jeg 113 kilo. Fem kilo på en uke. Jeg er 182 høy og selv så mener jeg at en vekt rundt 90kg. er for meg helt innafor.
Så her spyttes det i glasset om dagen for å si det pent
Så nye mc klær til sesongstart blir nok et must...