Godt nyttår til deg Carpa, så sees vi kanskje plutselig på veien, en vakker sommerdag.
Godt nyttår og lykke til med lappen i år.Carpa skrev:Da er vi inne i årets siste døgn og det er bare sånn ca 120 dager til våren er her. Ønsker dere alle en hyggelig nyttårsfeiring og et fantastisk mc år i 2013
Selv vingler jeg mellom å feire stille og rolig, eller sammen med ca 100 mennesker. Valgets kval, hmm
Uansett Godt nytt år fra meg til dere, skål
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Hehe passer jo bra med en fuglekasse i et grantre da :-) men om den holder så lenge det tviler jeg på. Ja, kanskje til myttårsaften men så er det nok slutt.rogg skrev:Rødvinspynta juletre...Den kan fort utvikles til en boks...treboks formet som fulekasse...og den holder langt ut i jula
Får se til neste jul..
Godt nyttår til deg Carpa, så sees vi kanskje plutselig på veien, en vakker sommerdag.
Vel, jeg synes det er supert å støtte lokale forhandlere men ikke avgiftsstaten vår.....Intruder skrev:Ha`kke handla no`jeg,,,kortreist vare og liten ventetid fra MC-huset Nydal...
kan gå og hente varen i løpet av et par timer..
Og da bidrar jeg samtidig til at sjappa der ikke går konk...![]()
Og får litt trim å..
Takk for at dere minnet meg på det, han foreslo jo det han også men jeg glemte de bort.ZZR-Erling skrev:Samme kufferter som vi har det der, Givi V35. De er stort sett tette, og jeg vil anbefale innerveskene om du skal ligge på hotell. Da slipper du å bære på "beistene", og få de oppskrapa.