Nydelig vær og

Er ca 7 mil til Geiranger nå. Men poenget i mitt tillfelle er ikke å komme lengst mulig på kort tid :) jeg har ferie og skal kose meg :)mortenolb skrev:God tur! Du kommer nok langt i dag, da jeg kjørte den veien dro jeg fra Larvik 9:30 og var i Lom ca. Klokka 18.
Nydelig vær og
Voksen den ja :) 80L og 100% vanntett :) ryggstøtte fikk jeg også! :)Kawagutten skrev:Ser ut som du har en flott tur og det var en real str på den sekken din
Takk for detTOH skrev:Supre bilder![]()
Ser ut som du har en veldig fin tur.
Håper været snur snart og solen titter frem igjen.
Med fare for å høres litt kjepphøy ut, så er det ikke de første 60 milene som er problemet med ironbutt. Ikke de første hundre heller, for min del var problemet de 60 siste milene.Bjerknez skrev: Kunne lett klart iron butt merke med denne. Problemet er at jeg sitter såpass godt at jeg er redd for at jeg kan sovne på veien![]()
Hehe, du kan så absolutt ha et poeng der altså, så,det kan være at jeg var litt kjepphøyJohnnyTh skrev:Med fare for å høres litt kjepphøy ut, så er det ikke de første 60 milene som er problemet med ironbutt. Ikke de første hundre heller, for min del var problemet de 60 siste milene.Bjerknez skrev: Kunne lett klart iron butt merke med denne. Problemet er at jeg sitter såpass godt at jeg er redd for at jeg kan sovne på veien![]()
Men helt sikkert en fantastisk sykkel å kjøre. Jeg er ganske så misunnelig. Eneste jeg får i sommer er to lange båtturer
Mistenker iPhone sin geniale stavekontrollBjerknez skrev:
Men selv om JEG sitter godt på sykkelen så bør komiske andre gjøre det...
Ja den stavekontrollen kan du få gratis altså!!!SuperMorten skrev:Mistenker iPhone sin geniale stavekontrollBjerknez skrev:
Men selv om JEG sitter godt på sykkelen så bør komiske andre gjøre det...