Kanskje fruen er neste ut?

At du har fått en potensiell arving til MCsiden er du vel også fornøyd med vil jeg tro.
Ser for meg familieturer nå ut sesongen

Gratulerer med dagen vil jeg på en måte kunne si
Takker for detGammelsmurfen skrev: 11 aug 2024, 22:35 Artig! Det varmer nok et mc-pappahjerte (forhåpentligvis ikke bekymrer for mye).
Kanskje fruen er neste ut?Selv om hun sitter nå i alle fall på av og til, det har ikke min etter at den første ble født...
At du har fått en potensiell arving til MCsiden er du vel også fornøyd med vil jeg tro.
Ser for meg familieturer nå ut sesongen![]()
Gratulerer med dagen vil jeg på en måte kunne si
Veldig braPonchoAdventure skrev: 11 aug 2024, 23:22 Morsom lesing, gøy å se dette gikk såpass innpå deg. Og det har vært utelukkende moro å hjelpe Hedda gjennom prosessen med sykkel, lappen, utstyr og erfaringer. Legger litt innsats i å kultivere kjentfolk med sykkel, så det har vært stor moro og kun det.
Supertrivelig å kunne bidra litt her:D
Litt tidlig for en slik tur, men antakelig ikke umulig senereTore L skrev: 11 aug 2024, 23:32 Gratulerer til datter og hele Mc familien, dette var veldig kult AndersVi skal jo snart på Mc Siden turen vår, så her må hun bare hive seg rundt vettu - dette var artig
![]()
Jeg har egentlig ikke likt noe særlig å sitte på. Vil ha kontroll sjølAJ skrev: 11 aug 2024, 23:47 Kan i farten ikke huske om Hedda noengang har sittet på som MC-passasjer....
Yngstedatter Hanna har gjort det i hvert fall en gang, men Hedda![]()
Det tror jeg faktisk ikke.
Og nå er hun en ektefødt motorsyklist.
Tar fortsatt litt tid for meg å ta innover meg at dette faktisk er tilfelle...![]()
Den følelsen lover godt for tida framoverHeddaB skrev: 11 aug 2024, 23:53 Det føles veldig naturlig å kjøre MC. Mye mer naturlig enn det føltes da jeg fikk billappen og begynte å kjøre bil aleine![]()
Gratulerer så mye Hedda, lykke til og kjør pent - jeg kjører noen ganger med AJ, så kanskje våres veier krysses en gangHeddaB skrev: 11 aug 2024, 23:53 Det føles veldig naturlig å kjøre MC. Mye mer naturlig enn det føltes da jeg fikk billappen og begynte å kjøre bil aleine![]()
Kunne skjedd verre ting enn dette tenker jegAJ skrev: 11 aug 2024, 23:47Tar fortsatt litt tid for meg å ta innover meg at dette faktisk er tilfelle...![]()
En helt magiskfantastisk opplevelsePonchoAdventure skrev: 12 aug 2024, 17:10 Videoen er ferdig, hadde det gøy med denne:D
https://www.youtube.com/watch?v=9xa8A0WgVRk
Falske nyheter, virker det som...AJ skrev: 31 aug 2024, 20:43 Aah...!
Noe av det råeste jeg sett! Og det fra mitt favoritt hjelm merke:
https://www.motoin.de/Helmets/Flip-up-h ... anguage=en
Her kommer nok kjøpefingeren til å ta fullstendig kontroll i løpet av kvelden![]()
Politisk møte på biblioteket for alle innbyggerne på Jevnaker. Æ prøve å finne ut ka æ ska stæmme på, så langt vente vi på kaffen mens vi spis kjæks.