Domino skrev: 25 jun 2022, 13:54
Jeg testet positiv på torsdag, etter negativ test onsdag. Siden den første var negativ, tenkte jeg at den dårlige formen bare var fyllesyke etter et arrangement i Tromsø på tirsdag. Nope...
Det går jo ganske greit, det verste er at når kvelden kommer blir det veldig vondt å svelge og Ibux/Paracet gjør lite med halssmertene. Jeg velger å tro at jeg kan takke de tre dosene for det forholdsvis snille sykdomsforløpet.
Uvaksinert og merket lite til korona:
viewtopic.php?p=409297#p409297
Men ble vårforkjølet, noe det har vist seg at jeg har vært spesielt utsatt for i mange år. Tok sjansen på tidlig tur i vår til Solbergfoss for en grilllunsjtur. Men merket sånn omtrent halvveis at jeg begynte å fryse mer enn godt er. Så snudde og kjørte hjem og ble skikkelig vårforkjølet dagen etter. I tillegg ble jeg jeg vanlig influensasyk og ble satt ut av spill en drøye ukes tid.
Har heller aldri tatt noen infliuensavaksine.
Men nå har jeg vært i storform i flere uker, felt mange trær i nærområdet og kløyd vinterveden etter denne trefellingen og er nå veldig klar for flere MC-turer

!
Mellomservice - 15K - er bookert i begynnelsen av august, så fram til da er det bare å tute og kjøre

.
Nye drev og kjede og nye Mitas Terra Force-R dekk ligger også klare ved behov for bytte, på kort varsel.