Bare lurer

Rundt 12 sies det rundt bordet her. Når kommer du da?
Kommer ann på om det serveres bacalao i morgen kveld. Hvis ikke, kommer jeg ikke
Er ikke det råtten fisk i tomatsaus?haakeik skrev: 19 aug 2022, 19:07Kommer ann på om det serveres bacalao i morgen kveld. Hvis ikke, kommer jeg ikke![]()
Du tenker på makrell i tomatsaus fra StabburetBjerknez skrev: 19 aug 2022, 19:08Er ikke det råtten fisk i tomatsaus?haakeik skrev: 19 aug 2022, 19:07Kommer ann på om det serveres bacalao i morgen kveld. Hvis ikke, kommer jeg ikke![]()
Diger grillhytte bak resepsjonen med mange bordbenker. Det er plass til alle om vi skulle bli mange.Bjerknez skrev:Er det noen benker eller felles uteareale der borte da som vi kan sitte alle sammen?
Flotte greier. Har du lurt noen til å drikke beisen din enda?kjellv skrev: 19 aug 2022, 20:02Diger grillhytte bak resepsjonen med mange bordbenker. Det er plass til alle om vi skulle bli mange.Bjerknez skrev:Er det noen benker eller felles uteareale der borte da som vi kan sitte alle sammen?
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Det der så da ut til å være en riktig så flott hytte... er det den hytten til 1500ish kroner?AJ skrev: 19 aug 2022, 19:40 Da planlegges det fellestur i morgen - i flott vær.
Busa Trond har funnet en rute jeg tror alle vil være med![]()
Tore L følger med :)
20220819_193202.jpg
Nei vi venter med det til du kommer..Bjerknez skrev:Har dere begynt å danse enda?
Bra. Begynte å bli bekymret.kjellv skrev: 19 aug 2022, 22:08Nei vi venter med det til du kommer..Bjerknez skrev:Har dere begynt å danse enda?
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Den planleggingen tror jeg kanskje er best og ta i egen tråd. MC treffet for 2022 er tross alt ikke over endaMCnoob skrev: 20 aug 2022, 08:09 Hmm...ka me mc treff i Lysebotn 2023? Fint område og nydelige veier å kjøra på.