Sent from my Galaxy using Tapatalk
Jepp det gjør jeg. I fjor hadde Roy hatt første kjøretime i februar, det er egentlig bare å ringe og sjekke med han :-)Æljen skrev:Hei Carpa
Kjører du i Asker hos way......?
Har en kompis som skal begynne der så fort de starter i parkeringshuset
Var det ikke sommeren de ventet på, på den plata?Intruder skrev:Helt uhøytidelig,mener det i sin tid var ei norsk plate med følgende refreng :![]()
"Noen venter på våren,jeg venter bare på deg...."
Huff, kan tenke meg at det er en kjip følelse å gå rundt med.Carpa skrev:Egentlig en litt bedriten start på dagen i dag.
Den startet med et fellesmøte på jobben hvor vi fikk beskjed om at det ble ny runde med nedbemanning![]()
Så, i løpet av de neste fire ukene får jeg vite om jeg overlever denne runden eller ei.... :-)å
Carpa skrev:Egentlig en litt bedriten start på dagen i dag.
Den startet med et fellesmøte på jobben hvor vi fikk beskjed om at det ble ny runde med nedbemanning![]()
Så, i løpet av de neste fire ukene får jeg vite om jeg overlever denne runden eller ei.... :-)å
Ja, pendler med toget om vinteren og det er blitt py etter at vi fikk siste "forbedringen" i rutetilbudet... 1 time forsinket til jobb idag og daglig lotteri om toget blir forsinket... Var faktisk delvis dårlig kollektivtrafikk som trigget meg til å ta lappen på MC, og det er utrolig deilig å ikke måtte ta toget et halvt års tid... og kunne suse forbi bilene som bruker 1 time og 10 minutter mellom Asker og Lysaker (brukte det selv forrige uke), så skjønner den.Carpa skrev:... sliter litt med å få til å jobbe i Oslo ...