Og om noen ikke har noe i mot å kjøre med gul vest på seg for øvelseskjøring før dette er jeg gjerne med å kjører litt da også.
Da er du ført opp og blir nok noe kjøring etterhvert med så mange dere er i det området :-)Roargutten skrev:Må gjerne legge til meg i Oslo/Akershus, har oppkjøring 30.juli så satser på at jeg får mulighet til å kjøre litt etter det
Og om noen ikke har noe i mot å kjøre med gul vest på seg for øvelseskjøring før dette er jeg gjerne med å kjører litt da også.
DoneMilk1ng skrev:Hei!
Kunne jeg blitt ført opp under Akershus/Oslo og Østfold? 23 år, Suzuki gsx-r 600 fører.
DoneTricky skrev:Blir også med på tur om jeg klarer mitt 2 forsøk på oppkjøring 22 juli. Har ikke noe høye forhåpninger akkurat![]()
Før meg gjerne opp under Østfold!
DoneBlaamand skrev:Kan godt sette meg opp i Akershus/Oslo..
Dotcom skrev:Buskerud på meg da :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Velkommen hit til MCsiden.no, MarkgideMarkgide skrev:Sitt gjerne meg opp på Bergen!
Da er du ført opp på RoglandTrondgv skrev:Kan skrive meg opp på Rogaland, med Haugalandet i parantes eller noe
Takk for det!AJ skrev:Da er du ført opp på RoglandTrondgv skrev:Kan skrive meg opp på Rogaland, med Haugalandet i parantes eller noe.
Benytter samtidig anledningen til å gratulere deg med lappen.
DoneEbravo87 skrev:Kan gjerne sette meg opp på Oslo/Akershus listen. :-)
Done!freddy123 skrev:Du kan føre meg opp på Oslo/Akershus :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da er du kjørevenn i Bergenquattrokim skrev:Bergen kan eg stå på sidan det er der eg bur :)