Haha, en dame jeg ikke akkurat har hatt som noen forbilde for å si det pent (selv om hun sikkert var en meget flink og hyggelig dame) så dette hadde gått meg hus forbi.

Okay... Herr Hellstrøm da.. Han lever vel fortsatt?
Haha, en dame jeg ikke akkurat har hatt som noen forbilde for å si det pent (selv om hun sikkert var en meget flink og hyggelig dame) så dette hadde gått meg hus forbi.
Takk takk, kjøttet var helt magisk! Helt fantastisk mørt, saftig og smakfullt. Skal nok ikke ta all æren for det, hjortekjøtt er skikkelig kvalitet. Men langtidssteking hjelper godt på :)
Hellstrøm lever
For S1000RR er en bedre pendlersykkel med mindre krefter mener du ?Stian87 skrev: 14 nov 2018, 10:28 Jeg er også litt i tenkeboksen hva angår sykkelen min. Jeg kjenner litt på at jeg ikke akkurat bruker kreftene dens til det fulle, og at det ikke akkurat er den mest egnede sykkelen for mitt bruk, som stort sett er pendling og enkelte kortere turer.
Men jeg leker litt med tanken på andre sykkeltyper, som cruiser, R1250RS ellers ser jo den nye S1000RR helt knall ut.![]()
du vet hvordan det er, du ser en fresh ny modell og primalhjernen begynner å fantaserebiker7 skrev: 14 nov 2018, 13:07For S1000RR er en bedre pendlersykkel med mindre krefter mener du ?Stian87 skrev: 14 nov 2018, 10:28 Jeg er også litt i tenkeboksen hva angår sykkelen min. Jeg kjenner litt på at jeg ikke akkurat bruker kreftene dens til det fulle, og at det ikke akkurat er den mest egnede sykkelen for mitt bruk, som stort sett er pendling og enkelte kortere turer.
Men jeg leker litt med tanken på andre sykkeltyper, som cruiser, R1250RS ellers ser jo den nye S1000RR helt knall ut.![]()
![]()
![]()
![]()
Du får skrike ut til våren, jeg holder til på Vinterbro nå, så får du prøve en BMW sportstourer og se om det kan være noe. Jeg liker R1200RS veldig godt, men ikke like enkel å «flicke» som det K er. Også veier den rett rundt 270-280kg et sted uten så mye i tanken. Noe man ikke merker stort til :)Stian87 skrev: 14 nov 2018, 14:19du vet hvordan det er, du ser en fresh ny modell og primalhjernen begynner å fantaserebiker7 skrev: 14 nov 2018, 13:07For S1000RR er en bedre pendlersykkel med mindre krefter mener du ?Stian87 skrev: 14 nov 2018, 10:28 Jeg er også litt i tenkeboksen hva angår sykkelen min. Jeg kjenner litt på at jeg ikke akkurat bruker kreftene dens til det fulle, og at det ikke akkurat er den mest egnede sykkelen for mitt bruk, som stort sett er pendling og enkelte kortere turer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Selv om du forvekslet tråden prøver jeg gjerne sykkelen dinFredrikE24 skrev: 14 nov 2018, 21:28 Du får skrike ut til våren, jeg holder til på Vinterbro nå, så får du prøve en BMW sportstourer og se om det kan være noe. Jeg liker R1200RS veldig godt, men ikke like enkel å «flicke» som det K er. Også veier den rett rundt 270-280kg et sted uten så mye i tanken. Noe man ikke merker stort til :)
Min siste tur til vinterlagring av den ene Bimmern.4D0B36E1-134C-4E43-9ED9-3413A71E5431.jpeg
eDit:
Ser at jeg forvekslet denne tråden med en annen![]()