:-) Har vært rimelig bløtt og tåkete en stund nå, men idag var det fine tørre veier og plussgrader - ca 3C.
Brynje innerst med hhv dongeribukse og kjørebukse og ull-undertøy med lang hals og fleece-genser under kjørejakka.
Hansker sommer - gir best feeling og hendene er ganske beskyttet mot vind og har varme i håndtakene.
Ble en tur ned til Tofte langs kysten. Grått men opphold.
[album]2731[/album]
...og videre svingene mot Storsand hvor jeg snudde tilbake samme vei og tok av for å kjøre Sundbyveien nordover.
Dette er en grusvei som gir turen fin variasjon.
[album]2732[/album][album]2733[/album]
Her klarte jeg kunststykket å bende opp visiret litt for raskt slik at festet på ene siden røk (på visiret) - sikkert fordi det er velbrukt og plasten var svak. Så turen hjem ble uten visir. Det ble litt vel kaldt etter noen km, så stoppet og dro halsen på ull-genseren opp over nesa, straks bedre :-)
Kjørte hjem og hentet nytt visir (vanlig klart som var med før jeg kjøpte speil-visir) før jeg tok nok en runde på lokale veier. Føttene ble etterhvert i kaldeste laget så avsluttet da...
Er nok straks slutt på sesongen nå, traff ikke på en eneste MC ellers... men det var utrolig gøy å kjøre på tørre fine veier idag