sier takk for det. Kjekt at folk leserthewiz skrev:Leste gjennom hele tråden din nå !
Må være en fantastisk opplevelse å hente ut en helt ny sykkel fra butikken !
Har utrolig lyst på 1000RR selv, men den ligger litt for høyt i pris enda. Spesielt når man er på utikk etter hus![]()
Skal følge med videre i tråden her, da det ikke er så utrolig mange R-logger her inne. :)

Ja det er noe av det største jeg har gjort innenfor mc livet så langt

Ja det er ikke akkuret et billig leketøy, men herregud for et artig leketøy

Nei det er dessverre alt for få R logger her inne, håper flere har lyst å skrive litt. Vi trenger flere av gutta krutt som har plastrakett

Ja forstod det slik på han postmannen. At de hadde fått oppdraget pga at det var så langt innenlands! Jævlig synd, men siden jeg skal ha døgnvakt på jobb i morgen får jeg ikke brukt den før torsdag alikevellSnikendeugle skrev:Merkelig.LordShaft skrev:Ja, eller ringt meg en time før, så jeg kunne selv kommet til postsentralen å hentet pakken allerede i dag! Steik, slike ting gjør meg over gjennomsnittet forbanna kjenner jeg.
Er jo selvfølgelig strålende vær i ettermiddag, så kunne fått jomfruturen med den i dag. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet som jeg ikke har, å vente til torsdag![]()
Hos meg var det UPS som tok sendingen hele veien. Og de ringte 10 minutter før de kom. Jeg var ikke hjemme, men ba de levere den til bensinstasjonen vedsidenav, hvorav jeg kjenner de som jobber der. Så det gikk jo fint.
Men å ringe ETTER at de har prøvd å levere hørtes litt ut som Posten ja..
Tipper Posten fikk oppdraget ut fra Oslo, siden den skulle såppas langt innenlands