Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Motorsag har jeg, men den er på evigvarende reparasjon tror jeg. Sammen med høytrykkvaskeren. Det som var igjen av dagen har blitt brukt på bunnstoffsliping på prammen. Da de uskyldige lyseblå hadde fått sminket seg med flere kilo bunnstoff så måtte jeg jo prøve den nyinnkjøpte hagetraktoren som ble hentet i januar sammen med Jalmar. Fasit= Den er jæklig sprek og grasstustene er snauet til rett under rota. 0,5 kubikk grass, mose,sniler, et par briller,inkassovarselene til naboen (som bestandig flyter rundt i hagen min av ukjente grunner) og nyttåsraketter ligger og koser seg på hengeren.
Da ble jeg mild om hjerterota og rent høytidsstemt. Haus Gestapo ble tildelt kredittkortet og ilte avgårde for å kjøpe ny do og blandebatteri til kjøkkenet. Jeg smilte IKKE da jeg fikk se regningene ! Hvordan i hevlete går det an å ta seg 2940 kr for et blandebatteri :sorry Og 3800 kr for en dass ferdig montert ! Da jeg kom til bevisshet på intensivavdelingen så ringte jeg inn en bombetrussel til Dass Ingeniøren prompte ](*,) Klagehylene har Kawa Beiben tattopp på mobilen sin og hun planlegger å gi de ut på 4 dobbel CD til uka. Da blir hun rik !

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Det har vært en livat helg i polltihovedkvarteret, skjønner jeg. :lol Men at hagetraktoren fra Brummunddal virket uten noe særlig om og men var nesten sensasjonelt. Du har en tendens til å anskaffe deg noe ræl, Pollti. :mk
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ræl er gøy Desmo !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Men når jeg har tenkt meg så har jeg bare en ting som er ræl akkurat. Kabul Kareten. :doh Men jeg går svanger med spontane tvangstanker om å kjøpe en Daelim. Først må jeg bare tenke meg ånkli godt om så blir det nok en løsning.

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

En daelim hvada? Daystar? :scratch
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Legg inn av Pollti »

Går den dårlig nok så hvorfor ikke ?

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17299319" onclick="window.open(this.href);return false;
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Den er jo ikke rælete.

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Neivelda.... :lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:Men når jeg har tenkt meg så har jeg bare en ting som er ræl akkurat. Kabul Kareten. :doh Men jeg går svanger med spontane tvangstanker om å kjøpe en Daelim. Først må jeg bare tenke meg ånkli godt om så blir det nok en løsning.
Hva med Cagge,da? Er ikke den Polltisykkel, med sine girkasseproblemer og andre feil. Eller klassifiseres den ikke som ræl? :scratch
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Han har sikkert stelt den bedre enn katta si. Legg merke til teksten i annonsen.
Imorgen skal jeg til Østfold og kikke på 4 Cagiva motorer i langt fremskedent forfall og i varierende tilstand av å være ihjælkjørt. For jeg har en nesten strøken Raptor 650 ramme på handa og den må jo ha motor. Ramma mangler ingenting, til og med gaffel og forskjerm er der-og felgene med dekk. Det er litt dårlig med høyre delen av styret, det er borte og litt dårlig instrumentert er den også. Og når jeg tenker meg om littegranne så er ikke kåpene der heller. Til gjengjeld så er setet med ramma det står på vrengt forover som en fullgod erstatning for tanken. Nytten av bensintank er sterk overdrevet, de er jo for det meste tomme uansett. :janikk Men det følger med nesten ny bensintank ihvertfall. Ramme til salen er lett å få tak. Calipere og skiver fra Brembo gror på trær. Plastikkpusheren i Tyskland har plastikk til denne i bøtter og spann. Alt avhenger av hvor ihjælkjørte motorene i Østfold er. Rælet kan det bli greie på.

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Cagiva Raptor blir av mange regnet som etterkommeren til Ducati Monster. Det er samme mann som har designet begge syklene; Miguel A. Galluzzi. :mk
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Desmo skrev: Hva med Cagge,da? Er ikke den Polltisykkel, med sine girkasseproblemer og andre feil. Eller klassifiseres den ikke som ræl? :scratch

Hvilke andre feil da ? Gearkassa er permanent reparert og bensinkrana er byttet. Quick Shiften er justert korrekt nå. Og det er vel stort det som har tullet på den. QS er ettermontert og ikke orginal Cagiva utstyr. Nei Cagge får stell,kos og klemz hver uke hun ser du Desmo. Sånn sett er det ikke ånkli polltisykkel og ikke no ræl heller. Men den får nok ikke like kozemoseoverdose som Donnaen din antagelig.
Og no ræl burde jeg jo ha for å holde standarden lav. Plunder og heft må til.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Desmo skrev:Cagiva Raptor blir av mange regnet som etterkommeren til Ducati Monster. Det er samme mann som har designet begge syklene; Miguel A. Galluzzi. :mk
Litt avhengig av kubikk og årsmodell så syntes jeg Raptor er en pen sykkel og enkelte av de er jo levert med Suzuki motor også har jeg hørt. At Raptor er etterkommeren til Monster visste jeg ikke men pene sykkeler er de begge to ihvertfall. Jeg liker Elephant også men det er vanskelig å finne eksemplarer i topp stand til vettug pris. Antagelig fordi eierene ikke vil selge. Det er vel en grunn til at HD klødde seg i hodet rett etter de overtok Cagiva og lurte på å starte opp produksjonen igjen. Dessverre så har det blitt stille om det nå. Elephanten er vel kanskje å beskrive som Mammut sett i forhold til andre på markedet kanskje ?

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

Raptor'n er en flott sykkel, den! Sikkert mange 16-åringer som kunne tenkt seg å komme crusende med en slik :thumleft
Og suzuki må jaggu ha noen aktive selgere i italia, bimota har vel også noen med suzuki-mekanikk i buken... :-k

eller...
de har samme eiere?
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Svar