Motorsag har jeg, men den er på evigvarende reparasjon tror jeg. Sammen med høytrykkvaskeren. Det som var igjen av dagen har blitt brukt på bunnstoffsliping på prammen. Da de uskyldige lyseblå hadde fått sminket seg med flere kilo bunnstoff så måtte jeg jo prøve den nyinnkjøpte hagetraktoren som ble hentet i januar sammen med Jalmar. Fasit= Den er jæklig sprek og grasstustene er snauet til rett under rota. 0,5 kubikk grass, mose,sniler, et par briller,inkassovarselene til naboen (som bestandig flyter rundt i hagen min av ukjente grunner) og nyttåsraketter ligger og koser seg på hengeren.
Da ble jeg mild om hjerterota og rent høytidsstemt. Haus Gestapo ble tildelt kredittkortet og ilte avgårde for å kjøpe ny do og blandebatteri til kjøkkenet. Jeg smilte IKKE da jeg fikk se regningene ! Hvordan i hevlete går det an å ta seg 2940 kr for et blandebatteri

Og 3800 kr for en dass ferdig montert ! Da jeg kom til bevisshet på intensivavdelingen så ringte jeg inn en bombetrussel til Dass Ingeniøren prompte
](./images/smilies/grrr.gif)
Klagehylene har Kawa Beiben tattopp på mobilen sin og hun planlegger å gi de ut på 4 dobbel CD til uka. Da blir hun rik !