Vi rensker stemmen og synger........ for dere:

GRATULERERGlobe skrev:Til jankjoso, Nasseline og Zahir
Vi rensker stemmen og synger........ for dere:
Gratulerer med dan, gratulerer med dan, gratulerer til jankjoso, Nasseline og Zahir...... Gratulerer med daaaaaaaan!
![]()
Hey!Crinos skrev:Ikke for å kjyde (som vi sier på sørlandsk) så blir jeg 33 i dag!![]()
En ung kar sier noen, mens andre sier et gammalt øk... Samboren er blandt de sistnevnte. hehe![]()
Dagen feires med kake! Nam nam.
Gratulere med dagen! :=D>Crinos skrev:Ikke for å kjyde (som vi sier på sørlandsk) så blir jeg 33 i dag!![]()
En ung kar sier noen, mens andre sier et gammalt øk... Samboren er blandt de sistnevnte. hehe![]()
Å, du er nå bare ung-gutten ennåCrinos skrev:Ikke for å kjyde (som vi sier på sørlandsk) så blir jeg 33 i dag!![]()
Her var/er det kake ja... Madamen har bakt til meg i et tema jeg liker godt! :) Smakte veldig godt! :)rogg skrev:Gratulere så mye Crinos. Kake i kveld vel..?
Grattis CrinosCrinos skrev:Ikke for å kjyde (som vi sier på sørlandsk) så blir jeg 33 i dag!![]()
VFRdama skrev:I dag kan vi gratulere to stykker med dagen![]()
Svein2 med sine 52 år
terje_trucker med sine 27
Grattis med begge to![]()
![]()
Bursdagsklem på vei
Tusen takk.AJ skrev:En flott dag! I hvertfall her på Østlandet![]()
Slett ikke feil å ha bursdag på en sånn dag;
gratulerer så mye med dagen til Svein2 og terje_trucker
![]()
Globe skrev:Til ArcticTiger
Vi rensker stemmen og synger........ for deg:
Gratulerer med dan, gratulerer med dan, gratulerer til ArcticTiger...... Gratulerer med daaaaaaaan!
![]()