Vil samtidig benytte anledningen til å ønske godt nytt år..

Ingen bildestopp = ingen tur!!svimeslåtten skrev:Jeg vil på tur igjen - snart !!![]()
Og jeg skal prøve og klage litt mindre på fotograferingen .... :-#
Venter i spenning på å få tatt den nye doningen i øyesyn!Pollti skrev: 250 er i bestilling og forventes levert før 1. juni så da regner jeg med å kunne klare 80 i 80 sona selv i motvind![]()
Vet ikke hva som er galt pollti, data har jeg lite peiling påPollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende
Merkelig... Veldig merkelig.Bimma skrev:Vet ikke hva som er galt pollti, data har jeg lite peiling påPollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende![]()
Men vet bare at jeg ikke klarer å laste opp neste tur-referat (kopierer all teksten videre inn hit fra et word-dokument)
Tusen takk for hjelpen, problemet er nå løstCrinos skrev: Merkelig... Veldig merkelig.
Jeg testet just selv med å klipp og lim fra et word dokument og inn her på siden. Ingen problemer.
Ei heller problemer med å lese disse sidene, brukerprofil siden din eller noen av blogg/hjemme-sidene dine.
Bruker Firefox 8.0
Jeg håper at dette var tilfeldig pollti, og at det ikke vil bli noe problem videre. Dersom problemet forsetter vil jeg i såfall gjerne få beskjed.Pollti skrev:Er noe galt mede sidene dine Bimma ? Begynner bra og så kommer det opp Tab Recovered før det står Internet can`t display the page. Ånkli irriterende
Kjører langs Vråvatnet hvert år på vei til Trollrally, her er det kjempefinttArcticTiger skrev:et fint alternativ er å ta av fra Myllargutvegen, og ta turen over Eidsborg og ned til Dalen, opp til Skafså og langs Vråvatnet til Kvitseid og tilbake til E134. Men det har du vel gjort maaange ganger
Dæven, har jeg glemt sauene...??ArcticTiger skrev:
Forresten, jeg la ikke merke til noen Sauer (firbeinte) denne gangen......
Har jo laget hele to bøker jeg da pollti – hehePollti skrev:Du burde forresten skrive bok syntes jeg. Underholdene lesing og beskrivende bilder. Noen alvorlige, noen gode og noen blott til lyst for øyet og noen knallbra i skjønn forening
jhn skrev:Politi !.. og Radar !. i samme setning ? På et mc-forum ?Kan det være nødvendig ?
Det skal jo være hyggelig her på mc-siden.
Det har du helt rett i ArcticTiger! Kjempesnille gutter begge to!!!ArcticTiger skrev:jhn skrev:Politi !.. og Radar !. i samme setning ? På et mc-forum ?Kan det være nødvendig ?
Det skal jo være hyggelig her på mc-siden.![]()
De gutta der trur jeg er rimelig omgjengelige, ennå jeg aldri har møtt dem
![]()
Turen du foreslår her ble kjørt i fjor, se referat litt lenger framme i bloggen. Kjører veldig gjerne ruta om igjen, dette er en fantastisk flott strekning!RoJo skrev:Takk til Bimma for fin turbeskrivelse, har kjørt de fleste av veiene i turbeskrivelsen og skriver gjerne under på at vi lever i et flott land. Neste gang du er i Røldal anbefales turen Røldal - Sauda videre til Ropeid, ferge til Sand og videre til Røldal eller omvendt, flott dagstur.
Tror det ligger mange "uoppdagede" veier rundt omkring i Norges land for de fleste av oss. Fint at vi kan dele tips om disse med hverandre. Ellers er det bare å gjøre som Jalmar og jeg når vi er på tur: Kjøre litt til høyre og litt til venstre etter innfallsmetoden, det er utrolig hvor mange flotte veier og plasser vi har funnet på denne måten!joo skrev:Bukker også i støvet for tur-referater med flotte bilder!
Dukka jammen meg opp noen knalltips også for nye "avstikkere" på telemarksvegene. Surrer mye rundt i det fylket, men har tydeligvis sett feil veg i noen av veikryssene. Men ikke så farlig, da har man bare mer til gode![]()
RoJo; noterer tipsene dine også her. Snart sommer, veldig snart.
Skjerpings ZZR-Tom!ZZR-Tom skrev:eg husker aldri på å stoppe å ta bilder, også har eg tappt og mistet mykje fra tidligare turer.
Du har garantert mange flotte turer å glede deg til Irongirl! Bare husk å ta med kameraet - heheIrongirl skrev:Slike turer jeg håper på selv til sommeren. Kjempefine bilder Bimma!!