Haha, nei da, skjønte hva du mente. Skal lese litt om dette, og se om jeg blir noe klokere :[-o<
Takk for fine innspill og forklaringer folkens. Nå kommer garantert påskeharen til dere

Kan hende det er noen tips å hente her - selv om tråden handler om en annen tyep varmeholker...:lasse_hansen skrev:Da var det påskefri, og jeg var innom å henta oxford varmehåndtaka mine på vei hjem ifra jobb... Et lite spørsmål ang det, hvordan få at de gamle? Og hvordan få på de nye litt lettere??
Hørte noe om at de skal limes? Tips mottas med takk
Står defekte oxford varmehåndtak på nu. Som skal vekk, og på med helt nytt =)
Unngå å legge det slik at det smelter i tillegg :)lasse_hansen skrev:Hei igjen folkens. Ble vist ikke helt ferdig med varmehåndtakene idag heller, var mye annet her hjemme som måtte fikses, og jeg holdt på med sykkelen innimellom. Fikk på nye varmehåndtak, koblet sammen alt av ledninger, men et et par ledninger jeg ikke har fått stripset enda, så de får jeg ta i morra, og så skru sammen sykkelen i morra, så blir det vel en kjøre tur i morra :-)
Har kun tatt av ene kåpedekselet på siden, og fikk lagt alt av ledninger og slikt på den ene siden av sykkelen.. Har vel ikke noe å si hvor ledningene ligger? Det viktigste er vel at de ikke synes, og at det funker? Eller?
Ps. Bilder kommer i morra, så kan dere se hvordan det ser ut, og hvordan det har blitt.