Dette er forøvrig et bilde som indikerer 2-5 dietten i praksis

Ikke bry deg om hvordan du ser utojda skrev:Dette er forøvrig et bilde som indikerer 2-5 dietten i praksis
Skal sørge for å være passe sulten den Lørdagen, så det er plass til mange pølserArcticTiger skrev:@BusaTrond og Ojda:
Ja det har blitt endel sutring nede i Sutre-bua i vinter:
Og Pølse-Fest i Ande-bua for MC-venner satser vi på at det blir Lørdag 26. april.
Må jo bare mobbe littojda skrev:Helt sikkert, men hele poenget er jo at alt som virkelig koster myye penger er i orden og nesten ubrukt.
Intruder skrev:Her har det ikke luktet svidd gummi i hele vinter,men hos naboen på 25 har rypa virkelig fått svidd fjøra....
Aha! Dato markert i kalenderArcticTiger skrev:Og Pølse-Fest i Ande-bua for MC-venner satser vi på at det blir Lørdag 26. april.
Her også
Her også...
5 min for sent = sprukne pølser...hakhap skrev:Skal gjøre mitt beste å ikke komme 5 min for seint så jeg kan vare med i år
Svein2 skrev:Når var det du og Busa skulle på Vålerbana? Håper at dere får mulighet til overnatting i Heradsbygd.![]()
Skal rydde plass til to langveisfarende mellom grishuset og vedskålen.
Busa Trond skrev:Fikk en mail på jobben i dag med invitasjon til et foredrag med smaksprøver på Braastad Cognac oppe på Simenstad gård til søndag.
Du skal jo ut med sykkelen i helga, siden jeg ikke har hentet min enda og det er prøvesmaking på gang så passer det jo bra at jeg sitter på med deg:=D>
Please
Busa Trond skrev:Fikk en mail på jobben i dag med invitasjon til et foredrag med smaksprøver på Braastad Cognac oppe på Simenstad gård til søndag.
Du skal jo ut med sykkelen i helga, siden jeg ikke har hentet min enda og det er prøvesmaking på gang så passer det jo bra at jeg sitter på med deg:=D>
Please