Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
TakkJompa skrev:Det er fint på Vestlandet, i alle fall de stedene der fjellene ikke er i veien for utsikten![]()
Jeg har bare så vidt vært der, må komme meg på en ordentlig vestlandstur engang..
God ferie og god tur videre.
Ja det har vært en flott tur, men nå kommer griseværet vestfra. Får prøve å kjøre fra det østoverkgjersda skrev:Kjekt å følge med! Får lyst til å ta enda en ukestur
Det blir det nok ikke. Men har landa på Beitostølen for i dag etter nok en fantastisk dag på veien. Ble en råflott overnatting denne siste natta, med ei hel leilighet bare for meg selv. Er det andre forummedlemmer på tur forbi og på utkikk etter overnatting så si bare fra. Jeg har plass til flereJompa skrev:Blir det nå Fishing i Valders ?
Ser ut til at du har hatt en bra tur, Kjell Vidar :) .kjellv skrev: 10 aug 2017, 18:22 I dag blir det ikke enkel husmannskost tilberedt på hytta, men pizza på Peppes. Dette skal vi godt
Beitostølen Hytter og Camping. Et par hundre meter sør for sentrum.AJ skrev:Ser ut til at du har hatt en bra tur, Kjell Vidar :) .kjellv skrev: 10 aug 2017, 18:22 I dag blir det ikke enkel husmannskost tilberedt på hytta, men pizza på Peppes. Dette skal vi godt
Pizza'en på Beitostølen er ikke det verste man kan dytte i seg. Der har man vært titt og ofte.
Men... eh...hvor på Beitostølen er husrommet du har leid? Litt utenom allfarvei, eller?
Ok, da har jeg overnattet rett i nærheten for noen år siden uten at jeg la merke til akkurat denne bygningen :) .kjellv skrev: 10 aug 2017, 20:32Beitostølen Hytter og Camping. Et par hundre meter sør for sentrum.AJ skrev:Ser ut til at du har hatt en bra tur, Kjell Vidar :) .kjellv skrev: 10 aug 2017, 18:22 I dag blir det ikke enkel husmannskost tilberedt på hytta, men pizza på Peppes. Dette skal vi godt
Pizza'en på Beitostølen er ikke det verste man kan dytte i seg. Der har man vært titt og ofte.
Men... eh...hvor på Beitostølen er husrommet du har leid? Litt utenom allfarvei, eller?
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk