Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
hansraymond
Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av hansraymond »

Her pollti: dette er saker som svinger?! men er vel kanskje for LITE "Rælete" for deg?? :knegg :lol :notlistening :notlistening
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17155184" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Brukeravatar
hansraymond
Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
Kontakt:

Legg inn av hansraymond »

du som liker litt spesielle sykler liker vel sånne:??
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17220430" onclick="window.open(this.href);return false;
klassiker er den også.. :=D> :knegg
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Pollti

Legg inn av Pollti »

Den lille Raptoren er ikke så designmessig god som de noe større søstrene dens. Men ang. den lille Raptoren, her må da Cagiva hatt alvorlig brainfade ? De kunne jo ha spandert en turteller på den, det er nesten et møst for denne motoren som må piskes på rødmerkinga nesten bestandig. Men pluss for at det er veldig lett å øke effekten på den til 21-22 hk uten svære kostnader. Full effekt Mito og alle GZ motorene går rett inn i ramma for de som måtte ønske å forvandle den til tung sykkel, og da øker utvalget i effekt opp til 49 hk. Bortsett fra at GZ motorene er nesten umulig å oppdrive nå, men igjen en kan jukse litt og bygge om en EVO II motor men det er en dyr ombygging og innebærer måneder å vente på deler. Jeg har prøvd å finne kickstart til min motor og det er ikke å oppdrive selv ikke til W8 motoren finnes det å få tak i. Så da har jeg funnet deler via Tyskland til EVO II som de skal maskinere der så de passer. Selgeren er en morsom fyr, leveringstiden er helt makaroniaktig og beskrevet som several weeks. :lol Men det er bagatell når en har lett etter disse delene i 3 år.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Fytterakkærn , det var bortkastet tur til are sia. Hadde et håp om at det kunne bli ihvertfall en motor ut av det + noe resevedeler. Men det som var å skue var ikke brukandes til søkke engang. Gubben fikk beskjed om at jeg følte meg lurt og ikke var interessert i å overta delene gratis engang. Det er ikke ofte jeg blir skuffet men det ble jeg i dag og det er straffen for å spenne forventningens bue for høyt. Antagelig så kjøper jeg en Honda for å straffe meg selv. :terge

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Yamaha da?

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Det blir litt vel drøy straff, det Ragnhild. :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Neida, har en kjenning som bytta ut sin 1100 Gold Wing med en Yamaha 900. 14 dager etter skulle han ha ny touringsykkel. Så selvpinerne er det mange av

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:Yamaha da?
Desmo skrev:Det blir litt vel drøy straff, det Ragnhild. :lol
Oj, oj, oj... så morsomme vi er i dag :terge

:knegg

:mk

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, Suzuki ble jo litt for tamt 8)

Pollti

Legg inn av Pollti »

Men Cagge selger jeg aldri ! :vs Så derfor kjøpte jeg i dag en Audi A6 med gåen turbo. Den er like sprek som en mopedbil akkurat nå. Men den var så billig at jeg klarte ikke å si nei. Tror jeg gir blaffen i å fikse turboen og setter et handicap merke i bakruta og kjøper hvit stokk til å holde meg fast i i svingene. Det er en ånkli Kabul Karet Dødare. :bananas

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Skaff deg en ny eksospropell, Pollti! Da blir det fart og glede i Ingolstad-brakka. Den bytter du selv,vet du, så har du noe å plundre med. :notworthy:
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg holder på her i garasjen Desmo. Men for no jævla møkk å skru på. En full dag for å fjærne deksler og annet møl. Har tilgang til eksospropellen hvert øyeblikk :oh Dette her er høyt overpriset møkkabil og jeg tror nå på alle ville påstander om Vorsprung Durch Technik (den er ikke å skjønne). Problemet er at teknikken krever en dullion med spesialverktøy, tenkevirksomhet og ikke minst banning i falsett. Bare folk med særs god råd kjøper Audi. Har du mere penger enn vett kjøper du Audi eller BMW. Lærte jeg av BMW\en ? Nei, det glemte jeg. Hvilket bringer meg til en annen teori jeg har : People are stupid ! Og siden jeg er stupid så sitter jeg her og griner. :8-[
Faktisk så tror jeg turboen er mere eller mindre OK. Har ikke turbotrykk overhodet, men det ryker ikke svart. Det er jo litt rart. Kan wastegaten henge ? Dette kan jo bli reineste framhaldssoga. :knegg Mere boksåpner virksomhet er nødvendig tror jeg. :banansplit Vet jeg. :splgl

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja i mangel på MC å skru på, skjønner jeg jo at du må ha no annet ræl å holde på med etter utskeielsen i de indre gemakker.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Snekkeren er innlagt på sykehus med gallestein så kjøkkenet blir stående på halv tolv inntil videre. Ypperlig anledning til å konsentrere seg om oppskrytt Møkk fra Munchen. Ifølge hva vi leste ut av computeren på Møkka så er det særiøst mye galt med Møkka og haitekken dens :janikk Stort sett alle målepunkter den registrerer er utenfor fabrikkens spesifikasjoner. Får finne ut av hva som feiler eksospropellen, skifte tannreima, bytte bremser foran , ny dynamo og få på et eksosanlegg som ikke er tett og fyre dritten opp igjen og se hva som tyter opp av klagesanger på laptopen da. :knegg Det blir nok en kjørbar bil av det i løpet av et par uker. :scratch Det tok eieren 7 år å ødelegge en i utgangspunktet fin bil. Han burde ha :orefk
Det er en herlig å sette seg på eldre italiensk haitekk hvor en ikke trenger data for å lese av tingenes tilstand. Donnaen skal få litt særiøst med kos og klem denne helgen etter å ha fått svampmassering med varmt vann tilsatt eteriske vaskemiddel fra Biltema. :prf

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Ragnhild skrev:Ja, Suzuki ble jo litt for tamt 8)

Ja min Suzuki Intruder er tam,men en Hayabusa nytter
det lite å røske i fletta,du skjønne fra høga nord ! 8)

:yeahright
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar