Sitter her i kjøreutstyret og går snart ned til Bimmern og varmer den opp.
Det er ca. 0-2 grader i luften, så jeg er glad for at veien på jobb ikke er så lang. 1.3 mil for å være nøyaktig.

Var nydelig å kjøre i dag. Jeg tok meg en tur her om dagen til butikken, men det var bare for å "testkjøre" og opplevdes ikke som en "tur". I dag ble egentlig den første "turen" i mitt hode.xyvind skrev: 28 mar 2019, 07:42 Fin sykkel! Ser ut som den gleder seg til å få strekt litt på beina snart![]()
De så fine ut de også. Synes stort sett alt fra Rukka ser veldig bra ut. Jeg valgte Imatra pga beskyttelsen. De har til og med forsterket beskyttelse på håndbaken, akkurat der jeg brakk et bein, som jeg nå til slutt måtte operere ut.Bjerknez skrev:Disse så jo slett ikke ille ut... Holder ikke ett par Rukka hansker mer enn en sesong så er det ikke håp...
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?O ... gJUXvD_BwE
Jeg nevner ofte Held når det kommer til kjøreklær, jeg vet...Bjerknez skrev: 28 mar 2019, 08:12 Er det noen her som vet om noen skikkelige hansker (skinn + Gore tex) som faktisk holder lenger enn en sesong samt holder vannet ute i all slags vær?