Da har vi bestemt oss for å sette deadline for årets fotokonkurransen til 28. februar.
Etter denne fristen vil vi vurdere innkomne bidrag og plukke ut et bestemt antall som går videre i konkurransen og til avstemning hos MCsiden brukerne for å kåre de beste.
Premier til de tre som får flest stemme.
Og dette betyr selvfølgelig at det fortsatt er tid til å legge inn bilder for å delta i konkurransen for de som ikke allerede har gjort det.
MCsidens fotokonkurranse 2018! *Siste frist 28. febr. kl. 23:59!*
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: MCsidens fotokonkurranse 2018!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snekker.edvin
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
En er født 1919 den andre 1999
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Northman`s Ride
- Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650 Custom 1998
- Kontakt:
Re: MCsidens fotokonkurranse 2018! *Siste frist 28. febr. kl. 23:59!*
Her er 2 bilder fra meg. Det ene er tatt i Hvalertunnelen i fjor når jeg tok MC lappen og det andre er dragen min :)
If it`s not fun, why do it?