La galskapen fortsette!

Hmm den bør jeg prøve å huske til neste jul.bherman skrev: 21 apr 2023, 23:14 De fleste juleøl har godt av å bli lagret en stund, men det er også viktig å ta stikkprøver underveis
Denne var et nytt bekjentskap for meg, jaggu er den god. Christiania bryggeri sin Julesnadder.
Dæggærn, jeg så ikke den lille skriften på etiketten, at det var brygget av noen andre. Aldri hørt om Norumbryggeriet jeg heller.Gammelsmurfen skrev: 21 apr 2023, 23:35 Hmm den bør jeg prøve å huske til neste jul.
En Stout ser jeg, så neppe noe man tar til ribba... ren koseøl.
Produsert av Norumbryggeriet, noe jeg for øvrig ikke kjenner til.
Edit: gårdsbryggeri i Sørum https://www.norumbryggeriet.com/
Polets vurdering:
Lukt
Brent kaffe med hint av akevitt og eik.
Smak
Karamell, kaffe, malt, akevitt og et hint av eik.
Farge
Svart.
bherman skrev: 22 apr 2023, 00:32Dæggærn, jeg så ikke den lille skriften på etiketten, at det var brygget av noen andre. Aldri hørt om Norumbryggeriet jeg heller.Gammelsmurfen skrev: 21 apr 2023, 23:35 Hmm den bør jeg prøve å huske til neste jul.
En Stout ser jeg, så neppe noe man tar til ribba... ren koseøl.
Produsert av Norumbryggeriet, noe jeg for øvrig ikke kjenner til.
Edit: gårdsbryggeri i Sørum https://www.norumbryggeriet.com/
Polets vurdering:
Lukt
Brent kaffe med hint av akevitt og eik.
Smak
Karamell, kaffe, malt, akevitt og et hint av eik.
Farge
Svart.
Noterte meg "Litt smak av akevitt i bakgrunnen, fyldig, lang ettersmak. Søtlig karamellavslutning."
Fader, det er jo farlig å begynne å glade på Polet sine sider, nå ble plutselig det plutselig bestilt øl for 1600,-![]()
Fristende, synd den ikke er å få tak i andre plasser.kgjersda skrev: 16 feb 2024, 16:19 Drakk en god Chocococo Imperial Outmeal Stout fra Molo Brew. Et lokalt bryggeri her i Ålesund med uteplass.
Anbefales for ølhunder.
Enig.utc skrev: 26 apr 2024, 11:07 Livsfarlig å diskutere smak. Den er som kjent veldig forskjellig. Dog drister jeg meg til å mene at, jeg synes, alt fra Ringnes er i samme kategori som kattepiss.