Tur å tur fru Blom...
14 km til jobb og 14 km hjem igjen klokka 23.
Tur i morra ..FRI
Lørdag besøke Motorteknikk .Grillmat og Dynobenk kjøringer.Gøy..
Jeg fikk omentrent halvparten.. Takk for turen Gammelgutt..Gammelgutt skrev:I dag var jeg og besøkte Deaf Riders, det ble 340 km.
Enig, men er blitt gammal vane, tar heller en eskstra sving på vei hjem hvis jeg har tid.RuneMC skrev:Lierbakkene er for meg noe annet enn E18, men de går jo paralellt. Du bør jo ta de svingete Lierbakkene for å få litt mer ut av turen... bare dure ivei på E18 sparer tid men er tilsvarende kjedelig.
Kjøretips, litt historie, veibeskrivelse og flotte bilder...toppers RuneMC! Artig å lese, moro å se! :=D>RuneMC skrev: Dagens tur ble på ca 25 mil Røyken, Liertoppen, Sylling, Vikersund, Hokksund, Krøderen, Sigdal, Simostranda (kongers fødested - ref skiskytterkongen), Blaafarveverket, Drammen, Sande, Svelvik, Drammen, Hyggen, Røyken.
Regner med at du har "kjørt inn" de dagene sykkelen stod på service nå?Gammelgutt skrev:Det ble bare en liten tur i dag, ut til Drammen (var innom "MCparkeringen) og så en svingom på Hurumlandet.
Fulgte ditt tips i dag og tok denne veien (114 km),Duville skrev:
En vei som er fin men ser litt unnseelig ut er å ta opp Kvås og over til Kvinesheia. Asfalt hele veien bare pass for steinen / fjellet som stikker opp i asfalten midt på heia der oppe......