"Godta det som er" høres ut som et vettugt alternativDexter skrev: Men jeg må jo forholde meg til prisene. Liker jeg det ikke så kan jeg la vært å kjøpe eller godta det som er der.

"Godta det som er" høres ut som et vettugt alternativDexter skrev: Men jeg må jo forholde meg til prisene. Liker jeg det ikke så kan jeg la vært å kjøpe eller godta det som er der.
hmmm...vi snakker om en forskjell på kr. 80,- og jeg opplever stadig vekk når jeg bestiller på nettet et ekspedisjonsgebyr på nær kr. 80,- så jeg syntes dette ikke er noe "big deal"..:-) Her tror jeg neppe de har store timebetalingen for arbeidet...Dexter skrev:Nei, prisene skremmer nok ingen. Likevel så mener jeg personlig at en økning fra 49,- uten tekst til 129,- med tekst er drøyt med mindre man har et nick som dette: detteermittnicksomersålangtattejegikkeklareråtelleallebokstavene.
Men jeg må jo forholde meg til prisene. Liker jeg det ikke så kan jeg la vært å kjøpe eller godta det som er der.
Godtvoksen skrev: hmmm...vi snakker om en forskjell på kr. 80,- og jeg opplever stadig vekk når jeg bestiller på nettet et ekspedisjonsgebyr på nær kr. 80,- så jeg syntes dette ikke er noe "big deal"..:-) Her tror jeg neppe de har store timebetalingen for arbeidet...
Godt spørsmål, Svein2.Svein2 skrev:Hvor ble det av MCsiden`s patch ?
Ha ha. Er det slik teip når du legger opp gardinene det. Hørte kjærringa sa det var bare dritt mye bedre med flisilin tror jeg det heter. Å hvordan jeg vet det må du ikke spørre meg om. Tror det har noe med morsmelkaGizmodude skrev:Ikke spør meg om hvordan jeg vet dette, men ...![]()
På IKEA får du kjøpt stryketeip som du kan legge mellom patch'n og jakken, så kjører du på med strykjern![]()
"SY" heter produktet hos IKEA