ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Pinglegutt

Skal jeg hjelpe deg?
ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Kawasaki skrev:ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Pinglegutt![]()
Skal jeg hjelpe deg?
ZZR-Tom skrev:Kawasaki skrev:ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Pinglegutt![]()
Skal jeg hjelpe deg?
Kawasaki skrev:ZZR-Tom skrev:Kawasaki skrev:ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Pinglegutt![]()
Skal jeg hjelpe deg?
Du vet,du og jeg må nok ha med oss all 3 P'ene,skal vi klare oss. Damene kan nok strengt tatt klare seg med en av dem,Passet.
De andre 2 ordner de seg greit etter veien :-#
Skjønner ikke no jeg....ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Skjønner ikkje ka du meiner med rettetang, men der er nok ei tang i verktøy posen som følger med sykkelen.Carpa skrev:Skjønner ikke no jeg....ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Hva med rettetang, beautybag, festantrekk og slikt da
Sent from my Galaxy using Tapatalk
mekkern skrev:veldig ukomplisert....stroppe på thermos`en
Okey, ja det finnes sikkert en rettetang blant verktøyet som retter ut krøllete ledninger, kan sikkert bruke den.ZZR-Tom skrev:Skjønner ikkje ka du meiner med rettetang, men der er nok ei tang i verktøy posen som følger med sykkelen.Carpa skrev:Skjønner ikke no jeg....ZZR-Tom skrev:Pass,penger og siste får du finne ut av sjølv.Carpa skrev:PPP/PPV what?
Hva med rettetang, beautybag, festantrekk og slikt da
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Beautybagen trenger du ikkje, du har jo tross alt med deg kjedeolje og det fungerer sikkert ypperlig å smøre inn huden med.
Festantrekk? Du har jo på deg en dress fra før av!
mekkern skrev:veldig ukomplisert....stroppe på thermos`en