Det gjør vievike skrev:Synd! Da får vi møtes ved en annen anledning.Northman skrev:Må dessverre melde avbudEnde opp med jobbhelg

Det gjør vievike skrev:Synd! Da får vi møtes ved en annen anledning.Northman skrev:Må dessverre melde avbudEnde opp med jobbhelg
Er (av)notert og i likhet med Northman så ønskes du velkommen en annen gang det passer!Banditten skrev:Jeg kommer meg ikke avgårde......kona skal til oslo og løpe sentrumsløpet...... med påfølgende "opplegg" så da blir jeg hjemme med de små....evt skru på en sidevogn..... he he... været ser bra ut til neste helg, men elendig frem til det ..... blir en våt neste uke tur retur oslo......
Kos dere.
Ehhhh...evike skrev:Prøver å holde tunga rett i munnen/tunga i rett munn... og håper jeg får dette riktig:
Cheron
Busa Trond
Mekkern
SuperMorten
Artic Tiger
Ojda
Bjønnavind
"TDM-Trondheim"
Pollti
Storm
Gielas - overnatter
Globe ?
Ole B ?
Evike + Knut Morten (tror det kan være praktisk)
Det blir nok en fin helg med sså mange trivelige mennesker men jeg sitter her og undres på hva som er så praktisk med Knut Morten????evike skrev:Sukk - Er ikke så greit når jeg prøver å stryke folk som ikke står på lista...
Vi prøver igjen:
Cheron
Busa Trond
Mekkern
SuperMorten
Artic Tiger
Ojda
Bjønnavind
"TDM-Trondheim"
Pollti
Storm
Gielas - overnatter
Banditmannen - overnatter
Globe ?
Ole B ?
Hmmevike skrev:Sukk - Er ikke så greit når jeg prøver å stryke folk som ikke står på lista...
Vi prøver igjen:
Gielas - overnatter
Banditmannen - overnatter
Han holder 'gryta' varm? (ie Evike)Duville skrev:evike skrev: Det blir nok en fin helg med sså mange trivelige mennesker men jeg sitter her og undres på hva som er så praktisk med Knut Morten????
Da synes jeg du skal stoppe en dag....cheron skrev:Kjører forbi hver dag :)