jhn skrev:
Ang, lønna, så ligger vel ikke Rossi og Schumaker og de gutta der så langt nede på lønnskalaen, de heller. Eller golfspillerne, eller tennis, eller baseball, eller basket, eller amerikansk fotball, eller alle "syngedamene", og sikkert flere også.
Fotball e vel det eneste spillet absolutt hele verden kan uten den minste opplæring. Forøvrig frivillig å se på.
Sant at de to nevnte herremenn er betalt godt, men de som ikke er interessert slipper skrekk overskrifter i avisene. At en ikke trenger opplæring i fotball er jeg uenig i. Selv har jeg ikke peiling på hva Off Side er og ikke har jeg tenkt å finne det ut heller, og jeg har spilt vennskapskamp mot en gresk båt engang. Jeg sparket en greker i ankelen med værnesko og ble utvist etter 13 sekunder, da gikk jeg i baren og hadde ølstafett med meg selv.
Forresten så syntes jeg fotballtrenere er rare, de er jo konstant illsinna,sure og ser ut som de vil drepe begge lag jo ? Kulltabletter hjelper på magesyreproduksjonen har jeg hørt. Fotball er sikkert en fin sport selv om den er overeksponert etter min mening.