JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Liten update

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av AndreasB »

JK95 skrev:Sikkert greit å ha 100000 ja, ivertfall i nærheten av det ;-) Skal jo ha bil også, så pengene trengs :sk? Og når jeg har venner som kjører bil neste sesong blir det jo aldri like morsomt når de bare planter pedal og kjører fra meg :sorry
Bil også ja.. 350 000 da :P

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Huff, blir mye penger detta :scratch

mekkern
Innlegg: 7629
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av mekkern »

JK95 skrev:Sikkert greit å ha 100000 ja, ivertfall i nærheten av det ;-) Skal jo ha bil også, så pengene trengs :sk? Og når jeg har venner som kjører bil neste sesong blir det jo aldri like morsomt når de bare planter pedal og kjører fra meg :sorry
Det kommer ALLTID til å være noen som kjører fra deg-jo fortere du innser det jo lenger lever du.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av AndreasB »

JK95 skrev:Huff, blir mye penger detta :scratch
Jeg tok -litt- hardt i da :P hehe.. Vil tro at man kommer seg langt med ... Vel, det kommer jo ann på hvor mye man har :)

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Mekkern; Joa, du har rett i det, tror jeg... :-k

AndreasB; Må klare seg på de pengene en har, men det koster å væra kar ;-)

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av AndreasB »

JK95 skrev:Mekkern; Joa, du har rett i det, tror jeg... :-k

AndreasB; Må klare seg på de pengene en har, men det koster å væra kar ;-)
Jeg har lyst på M3 eller 325, så ja.. det koster penger :P

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Skulle til med å si noe, men holder det for meg selv :knegg

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Da var min sesong over for i år, etter en strabasiøs siste kjøretur :sorry :sk? Når batteriet gir seg 100%, kjedet hopper av på siste tur, pluss at snøen kommer for alvor i Trondheim må jeg bare innse fakta at jeg må gi meg mens leken er god, og forberede meg som best jeg kan på PMS :mk :-)å :[-( Må riktig nok si at jeg er riktig så fornøud med 820 mil i løpet av min første sesong på lettmc :prop: :knegg :prf Måtte det bli en tilig vår og lang og varm sommer med mye fint vær neste år :[-o< :[-o< :[-o<

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av TheHaughom »

Vil si du har drøyd kjedestramming litt i lengste laget om det klarer å hoppe av altså :[-X
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Skal ikke motsi deg der, eneste forsvar jeg har er at jeg ikke har verktøy her i trondheim :redface :sorry

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av TheHaughom »

Hehe, skal ikke alltid være like lett, nei.
Men trenger jo egentlig ikke så mye verktøy for å flytta bakhjulet noen millimeter bak. En stor skiftenøkkel holder vel? :-k

Nu jah, det er vel slik man lærer best vil jeg tro. Bra at ingenting skjærte seg motormessig osv. :prf
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Først og fremst, glem det som er sagt om å parkere, er i fullt driv enda :knegg :prop:
Har til nå vært så priviligert å ikke hatt noen velt eller problemer, men det måtte jo skje til slutt... :-# :sorry På vei fra butikken til skolen i lunsjen med ei jente bakpå, valgte en vei gjennom et nabolag der det selvsagt lå IS på veien midt i en sving :-J :doh Det måtte jo ende med en sklitur på korte 2 meter, da jeg heldigvis bare kjørte i ca 20km/t :mk Det gikk bra med jente(det viktigste) sykkelen kom fra det nesten uten en skramme, og jeg med litt møkk på klærne... :prf Jeg håper bare ikke jeg skremte henne fra å sitte på mer, men siden hun kjører bil i februar kan jeg like gjerne gi opp... :[-o< :-k

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 7000
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av Jompa »

Ingen vits i å gi opp, hvis du mene ho e nokka å satse på.
Vær heller litt smart, pg spør om ikke du kan sitte på med ho, i bilen så lenge det e vinter.
Så kan du jo friste med mc-tur til våren.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Jompa skrev:Ingen vits i å gi opp, hvis du mene ho e nokka å satse på.
Vær heller litt smart, pg spør om ikke du kan sitte på med ho, i bilen så lenge det e vinter.
Så kan du jo friste med mc-tur til våren.
Vi er nok begge enige om at det er snakk om et vennskap, og jeg er halvveis fornøyd med det ;-) :prf Er mere det at jeg kommer til å savne å ha noen bakpå neste sommer :sk? :sorry Siden jeg er den yngste i vennegjengen(27 desember) kjører alle vennene mine bil før meg, og mange av dem før sommeren, så må nok belage meg på mange aleneturer :mk Men du har rett, jeg skal nok sitte på litt hos henne, hun har noen mil å betale tilbake :knegg :lol

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: JK's bikerblogg...

Legg inn av JK95 »

Da prøver jeg på en aldri så liten oppdatering: Her går det i skole, PMS av høyeste grad, og "mobbing" fra ei som kjører opp 7. Februar :mk Som nevnt er jeg "litt" senere :ills Våren nærmer seg gradvis, men før den tid har jeg planlagt å begynne i treningsstudio, skal bare få overtalt mutter'n først :-)å I vennekretsen planlegges harry/helgetur til Østersund nå når flere får kjørt opp :prf (det blir ikke meg :sorry )

Og selvsagt, det viktigste, å få sykkelen i så god stand som mulig før sesongstart :prop: Målet er bytte av alle filtre, olje og bremsevæske, ventiljustering, nytt framdekk, justering, rens og smøring av kjede samt ny tankpad og muligens bremseskive fram :mc1 :-# Også litt vasking, polering og gnikking da :jada: :knegg Da kan sesongstart komme fort som F..N i H......E!!!! :yahoo :mc1 :prop:

Svar