Fikk pakken fra RG-Racing i går, så fikk tatt en time eller to med sykkelen for å montere alt.
Ble lite bilder under selve monteringen, men har tatt bilder nå i dag morges av hvordan det ser ut.
Den største utfordringen var Tail Tidyen. Forsøkte først å koble til via medfølgende sukkerbiter (slipper å kutte i ledninger), men her var det dårlig kontakt. Måtte bøye på kablene for at baklyset skulle funke... Ikke bra
Deretter fant jeg ut at jeg bare skulle kutte av røkla, kan jo loddes sammen osv. senere. Så loddet jeg de tre kablene (bremselys, jord og skiltlys), surret litt eltape rundt hver og deretter krympestrømpe over det hele. Ble bra resultat, og alt fungerte helt topp!
Drillet 1 hull i den gamle skiltramma (begynte å bli mørkt, så orket ikke drille direkte i skiltet, som var planen).
Sååå over til resultatet!

Pakken ankom kontoret, må si det klødde litt i fingrene etter å komme hjem, jah!

Spool slider/swingarm protector montert.

Et til av spool slideren.

Tail tidy

Tail tidy fra siden

Shocktube (jaaaadaaa, jeg vet at den er opp-ned

)

Og radiator guard (beklager dårlig lys).
Alt i alt er jeg meget fornøyd med resultatet. Kunne vært et penere baklys, så er mulig jeg skal prøve å modifisere det originale på. Ser finere ut imo!
Merket også at tail tidyen ikke skjermet så mye vann, så fikk en del oppover ryggen på vei til jobb i dag.
Overlever til/fra jobb. Lengre turer kan bli interessant, men benytter helst bil om det er fare for regn uansett.