Fikk du tak i denne i norge eller måtte du bestille fra utlandet?
Prøvde å få tak i en sånn fjor, men alle jeg oppsøkte påstod at det hadde ikke ctek. Endte med at jeg laget meg en halvdårlig løsning selv som jeg gjerne skulle byttet ut :-)
Bilextra har stort sett det meste av tilbehør til Ctek ladere.
Globe skrev:HE he he .... moro. Men bildet pirrer nysgjerrigheten kjenner jeg. "Del II"??,,,hva var da "Del I"...og hva kommer som "Del III" :-)
..og HJERTElig gratulerer med dagen!
Det er vel slik det burde være i en "halvseriøs"Jompa skrev:Rett fra 10-års bryllupsdag til ledninger og dingser.
Ok, æ skal ikke blande meg borti di prioritering, gratulere med dagen ihvertfall![]()
Litt seint svar men grattis med de 2!!! God start kaller man det...SuperMorten skrev:Gratulerer med 10 årHadde selv to år for en uke siden :[-o<
Takk for det ja. Kaller det fortsettelse/del 2..Hjernen skrev:Litt seint svar men grattis med de 2!!! God start kaller man det...SuperMorten skrev:Gratulerer med 10 årHadde selv to år for en uke siden :[-o<
![]()
Nei egentlig ikke, den er lavere enn den ser ut,Jompa: Skal du emigrere ?
Du har jo kjøpt deg amerikakoffert
Tja, du er inne på noe der...RuneMC skrev:@Hjernen. Liten kommentar.
Jeg ser at du poster mange bilder med regnr. Selv sladder jeg regnr på alle bilder jeg tar fordi:
* regnr = navn på eier og adresse til der sykkelen står (kun en SMS melding til 2282 som skal til)
* om nåværende eier ikke har noe imot det, så kan det være at neste eier ikke ønsker publisert hvor en MC befinner seg eller hvem som eier den
(f.eks. en som leser bloggen din om 1 år kan få navnet til eieren av den "fyllekjørings-sykkelen" og da er det lite gunstig for en eventuell ny eier å få det ryktet på seg... det er en grunn til at avisene alltid sladder regnr...)