ZZR-Erling skrev:Voodoodoo skrev:Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.
Dæven røske detta blir bra..
da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen.

Husk..behold grepet.
Jadda Erling, nå har jeg endel hundre runder rundt sløyfa og kun en kondemnering så jeg synes statistikken min er ganske bra...
Det er jo VLN løp på lørdagen så det blir kun sightseeing på banen søndag, regner med jævlig mye gummi og drit på banen samt masse folk.
Tenker nok at mandag tirsdag og onsdag blir fine. Liker egentlig best når det bare er 2 timer åpning på kvelden. Da er det som regel moderat trafikk og en rekker å kjøre 6-8 runder...
Da er iallefall jeg såpass sliten i huet at det er greit å gi seg og tusle ned i Adenau og sette seg i baren å juge..