Det er forferdelig at et nabolag skal bry seg og stikke kjepper i hjula for ungdom med sunne interesser, kanskje lensmannen hadde vært mer fornøyd hvis du sto nede i bygdebyen og røyka hasj

Takker! Jeg vil også gi all honnør til mamma og pappa! Jeg har som sagt kjørt/sottet på mer i motorsykkel enn i bil/annen transport i hele mitt 20 år gamle liv, dette hadde ikke vært mulig uten pappa! Han brenner virkelig for motorsykkel!ArcticTiger skrev:Takk for at du deler alle de herlige bildene fra verksted og turer, og fra din gode oppvekst! All honnør til dine foreldre som ga deg slik en sunn og god barndom og inspirasjon![]()
![]()
Det er forferdelig at et nabolag skal bry seg og stikke kjepper i hjula for ungdom med sunne interesser, kanskje lensmannen hadde vært mer fornøyd hvis du sto nede i bygdebyen og røyka hasj
virker som de har gjort en god jobb med degMLeikarnes skrev:
Takker! Jeg vil også gi all honnør til mamma og pappa!
650spleisn skrev:Hei MLeikarnes
Sitter her å lurer på hvilken båt du jobber på. (Mulig det står annet sted i loggen din, men at jeg har oversett det)
Kan det være F.Star? Med 2 stk 9-sylindrede hovedmotorer ombord?
Kanskje en av dine sjefer er fra Moss?
Hvis alt dette stemmer så var jeg på DocMap-kurs sammen med Mossingen for en kort stund siden.
Isåfall så må du hilse ham fra Arild fra Fredrikstad.
Selv er jeg ombord på F.Serenade som 1.maskinist.
Må si jeg er mektig imponert over din blogg og prosjektene som du og din far jobber med.
Utrolig morsomt å lese om.
Håper på fortsettelse
Heisann 650spleisn!650spleisn skrev:Neinei.......
Jeg mente F.Saga.
F.Star er vel i Brasil så vidt jeg vet.
Ja han billetøren på denne ferga (ei av dei to) er den eneste som jeg har opplevd har krevd at vi skal stille oss i kø i lag med alle sneglehusene. Fikk også så hjelmen passet der inne. Slapp først inn likevel da.MLeikarnes skrev:Fikk en passlig streng beskjed på Eidsdal-Linge at motorsykkelførere bare måtte finne seg i å stå i kø de også! Tyskerne med bobil påsto vist at en motorsykkel tok like mye plass som en bobil...
Flattop skrev:Ja han billetøren på denne ferga (ei av dei to) er den eneste som jeg har opplevd har krevd at vi skal stille oss i kø i lag med alle sneglehusene. Fikk også så hjelmen passet der inne. Slapp først inn likevel da.MLeikarnes skrev:Fikk en passlig streng beskjed på Eidsdal-Linge at motorsykkelførere bare måtte finne seg i å stå i kø de også! Tyskerne med bobil påsto vist at en motorsykkel tok like mye plass som en bobil...
For de som vet hvem dette er:
Bor vi på kysten er det mange ferger, men som sagt dette er den eneste strekningen dette skjer. Den andre ferga som går der har ikke en slik policy.
Merkelig at dette er noe som de reagerer på, spesielt når det er slik at de innfødte har prioritet på ferga og følgelig slipper ombord på ferga uten å stå i vanlig kø.... Forstå det den som vil....
Det er nok en bra maktposisjon ja! Men jeg vil ikke være matros... haha, jeg liker meg best under dekk!Jompa skrev:Klarer du ikke å skaffe deg en annen maktposisjon, så er fergematros alltids en mulighet.
Selv om du er bortigmot alene på ei stor ferge, skal du parkere på centimetern der hvor du får
beskjed om, æ har lagt merke til det mer enn en gang.
Og så lar de alltid bankkortautomaten ligge igjen på billettkontoret på øverste dekk,
bare sånn at vi som ikke har klippekort skal få trave opp alle trappene.
Og når man endelig finner kontoret, får man kjeft for at man er sen.....