Hva med å kjøre nedover kysten fra Tønsberg et stykke, er det fint der?
SuperMorten skrev:Noe sånt. Det ble ca 6 mil. Ikke akkurat raskeste veien fra Andebu til Gryte men..
*lang url fjernet*
Du verden... :-)å Tror kanskje det var mcsidens lengste URL... :-)å
Det er fine veier, men ganske kupert og svingete. Mange steder er 50 km/t nok. For de late/sultne/tørste/trøtte osv, er det vel nesten gangavstand fra Andebu til Gryte :)Carpa skrev:Det var da litt av en omvei SuperMorten hadde funnet frem til her![]()
Men det ser ut til å være en fin rute i vakkert landskap, håper værgudene er med dere
Men du trenger ikke å lese hele url linken da, bare klikk på denojda skrev:Denne posten fra SuperMorten burde du tvangsredigere A.J. Hele tråden blir umulig å lese med nettbrett,
fordi teksten blir på størreles med musebærsj sett fra 4. egth![]()
Veldig bra om all bruker KORT LINK til Googles-ruter
OM jeg kan få lov til å hindre noen ulykker så vil jeg det..AJ skrev:SuperMorten skrev:Noe sånt. Det ble ca 6 mil. Ikke akkurat raskeste veien fra Andebu til Gryte men..
*lang url fjernet*
Du verden... :-)å Tror kanskje det var mcsidens lengste URL... :-)å![]()
Ja, du sier noe...
Går an å gjøre den kortere, vettu...![]()
Og da blir'n seende sånn ut:
http://goo.gl/maps/czQ3J" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg skal fikse den. AJ har jo lagt inn kort versjonen :-)ojda skrev:Denne posten fra SuperMorten burde du tvangsredigere A.J. Hele tråden blir umulig å lese med nettbrett,
Carpa skrev:Men du trenger ikke å lese hele url linken da, bare klikk på denojda skrev:Denne posten fra SuperMorten burde du tvangsredigere A.J. Hele tråden blir umulig å lese med nettbrett,
Du unngår i alle fall Kvelde - Siljan på Svartangveien - Austadveien! For den vegbiten er riktignok malerisk, svingete osv, men du verden for et helvete på denne tida av året. Kan være is i alle skyggepartiene, og der saltes lite men strøes til gjengjeld så mye at det er mye verre enn dårlig grusveg :-)åKnut Morten skrev: Dette er en litt lengre omvei
Ikke for å være kjip SuperMorten, men jeg stemmer for denne! Det er en fin rute!