MCnyheter vi har ventet på...?
- Misha
- Innlegg: 1090
- Registrert: 09 des 2005, 17:59
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
- Bosted: Regnværsbyen
Støgg & støgg fru blom, jeg har da sett gatesykkler som ser verre ut. Franskmannen har ihvertfall korrekt design på motoren
Polakken har jo sin sjarm, den er jo en smule futurisk, man vil iallefall vekke oppsikt kommer man tøffende med en slik kreasjon på neste treff

Polakken har jo sin sjarm, den er jo en smule futurisk, man vil iallefall vekke oppsikt kommer man tøffende med en slik kreasjon på neste treff

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Litt oppsumering sånn på tampen av året
http://www.nettavisen.no/motor/article2478580.ece
http://www.nettavisen.no/motor/article2478580.ece
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Dette er vel ikke noe nytt??? Ratbike-gutta har pusla med 3-sylindra Daihatsu-diesler i hjemmelagde motorsykler i årevis.
http://www.ratbike.org/docs/505.php

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Å ja?
:#-O

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Kom over denne CCM motorsykkelen i et blad her om dagen:

Egentlig en banekonkurransesykkel, men modellen skal visstnok være klar som gateversjon også
Spennende nyskapning (ble introdusert i 2007, mener jeg å kunne påstå...)!
Én sylinder og 55 HK... Ikke verst!
Skulle gjerne prøvekjørt en slik, ja!
Mer info her og her...

Egentlig en banekonkurransesykkel, men modellen skal visstnok være klar som gateversjon også

Spennende nyskapning (ble introdusert i 2007, mener jeg å kunne påstå...)!
Én sylinder og 55 HK... Ikke verst!
Skulle gjerne prøvekjørt en slik, ja!
Mer info her og her...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 97
- Registrert: 07 jan 2009, 22:46
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000LTD
- Bosted: Kristiansund
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Generøs du, FidelFidel skrev:Vincents motorer er de vakreste som er laget noensinne. Og det sier jeg, som er så glad i Guzzi-motorene.

Selv synes jeg Triumph lager vakre motorer...

Særlig disse tosylindrede klassikerne, som sørger for at bl.a. Bonneville får bra framdrift; en sykkel som for øvrig økte salget rimelig bra i 2008 sammenlignet med året før...
Men det er selvfølgelig en helt annet sak; enig i at Vincent motorene har karakter og utseendet med så det holder i massevis!
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Honda Fury har vært nevnt i mange MC meider en god stund allerede. Nå er den vist lanseringsklar og det er mer info om denne sykker'n og en annen skapning kalt Wakan på sidene til BikePort:
Honda Fury
Wakan
Og her et par bilder med tillatelse fra BikePort


Tro om dette er nyheter som hopetall av MCister har ventet på...?
Honda Fury
Wakan
Og her et par bilder med tillatelse fra BikePort


Tro om dette er nyheter som hopetall av MCister har ventet på...?

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 394
- Registrert: 07 nov 2008, 10:35
- Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica
Jeg venter FORTSATT på en Guzzi reiseenduro/dual sport i Tenere/F800GS-klassen med perlen av en 750-motor som sitter i Breva'n og V7 Classic i dag... Kanskje de bare må få rydda litt opp i fabrikken og murt igjen sprekkene og sånt før de kan lage den, kanskje? DET er sykkelen "alle" har ventet på...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39848
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Du har antakelig helt rett, FidelFidel skrev:Jeg venter FORTSATT på en Guzzi reiseenduro/dual sport i Tenere/F800GS-klassen med perlen av en 750-motor som sitter i Breva'n og V7 Classic i dag... Kanskje de bare må få rydda litt opp i fabrikken og murt igjen sprekkene og sånt før de kan lage den, kanskje? DET er sykkelen "alle" har ventet på...

Sykker'n som Solo Twin har er i hvert fall en fin sak. Den har jeg nemlig hatt gleden av å vært tett innpå...

Flott sykkel, men litt liten for meg. Og da snakker jeg ikke om motoreffekten, men om selve sykker'n. Sånn sett passer nok TDM'en bedre til meg...
Så... ja. Jeg er enig; Moto Guzzi burde nok se potensialet i den 'lille' 750 motoren

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- tagesk
- Innlegg: 2274
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Bosted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Jeg venter på noe helt enkelt: Et digitalt termomenter designet for bruk på MC.
Designet for bruk på MC betyr:
Ja: Jeg kan kjøpe en BMW R1200GS. Da får jeg termometer. Men det er liksom litt "overkill".
[TaSK]
Designet for bruk på MC betyr:
- Vanntett
- 12V
- "Back lit" (må kunne brukes også efter at det har blitt mørkt)
- Sensor i enden av en tråd som kan plasseres hvor solen ikke steker
Ja: Jeg kan kjøpe en BMW R1200GS. Da får jeg termometer. Men det er liksom litt "overkill".
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com