Som Snikkeren allerede har nevnt så var det ikke et svar på ditt innlegg nei.Jompa skrev:Carpa;
Vet ikke om innlegget ditt var ment som svar til meg, eller mer som svar på alle innleggene i tråden.
Så jeg foretrekker å tro det siste.
I mitt innlegg nevnte jeg "u-ordet" en eneste gang, og da for å sette fingeren på når det kom en vesentlig endring i stemninga på forumet.
Om det er å kverulere, vel, da er jeg en kverulant. Greit for meg.
Jeg har nå vært medlem av mcsiden.no siden januar 2011 og er innom forumet flere ganger om dagen nesten hver dag.
Nå i formiddag har jeg bladd litt i gamle tråder, og etterhvert dukker det opp navn på folk som var veldig aktive, men er helt borte nå.
Det rare er at mange av disse medlemmene hadde en god og kameratslig ione, med kraftige leggspark ( og ballespark) til hverandre.
Uten at ihvertfall jeg klarte å se noe omdsinnet i det. Kameratslig mobbing kalles det ganske enkelt.
OG DER LIGGER NOE AV DET JEG SAVNER PÅ FORUMET I DAG.
Såvisst ikke noe galt i oljeskift-tråder, de hører naturlig hjemme på et mc-forum. Og ellers alle andre tråder som finnes her.
Men jeg savner HUMOREN som desverre forsvant med flere av de "gamle" medlemmene.
Selv er jeg en tørrpinne som ikke klarer å komme opp med noe morsomt på egeenhand
Og du er da slett ingen tørrpinne, du har en av de artigste bloggene her inne

Det er utrolig utfordrende å finne en balansegang her inne som gjør at alle trives like godt. Vi må prøve å finne denne, men "Til lags åt alle kan ingen gjere" var det en klok mann som sa en gang.