Dvs alle damene må holde seg hjemme?Jalmar skrev:Ja, det har du rett i.
Men jeg syns de burde innføre sharia-lovene jeg. Da hadde det blitt litt mer orden her igjen.

Dvs alle damene må holde seg hjemme?Jalmar skrev:Ja, det har du rett i.
Men jeg syns de burde innføre sharia-lovene jeg. Da hadde det blitt litt mer orden her igjen.
Du vet hvordan man skal få en kvinne til å skrike to ganger under akten?Pollti skrev:Hyler og bærer seg gjør de under ungeproduksjonen også. I grunn er det bare trøbbel med disse damene. bortsett fra middagen de lager.
Og hvilket stadie under "produksjonen" er det du tenker på?Pollti skrev:Hyler og bærer seg gjør de under ungeproduksjonen også.
Syns de skriker under hele produksjonstiden jeg.Misha skrev:Og hvilket stadie under "produksjonen" er det du tenker på?Pollti skrev:Hyler og bærer seg gjør de under ungeproduksjonen også.
Misha skrev:Og hvilket stadie under "produksjonen" er det du tenker på?
Pollti skrev:Misha skrev:Og hvilket stadie under "produksjonen" er det du tenker på?
Skriver jeg om det så går Ragnhild og AJ amok tenker jeg.
En jeg kjenner sa hu skrek under orgasmen,og da han tørket avKjitta8648 skrev:Du vet hvordan man skal få en kvinne til å skrike to ganger under akten?Pollti skrev:Hyler og bærer seg gjør de under ungeproduksjonen også. I grunn er det bare trøbbel med disse damene. bortsett fra middagen de lager.
Ragnhild skrev:Misha skrev:Og hvilket stadie under "produksjonen" er det du tenker på?
Det har du ikke klart enda, selv du virkelig har prøvd opp gjennom åra
Akkurat som om det er et målJalmar skrev:Men vi har da klart å få fram det STORE offtopic-skiltet noen ganger da.![]()
:splgl