Barbarozza skrev:kjempestrøken

håper du har sikkerhetslåser med alarm til begge hjula, god innelåst garasje og fornuftig at du blenda av skiltene. Men jeg tror nesten jeg hadde rulla den inn foran senga om natta
Håper du får tatt deg noen langturer og ikke bare posørturer på den. Den trives godt i landskapet i indre Enfold, Halden, Ørje og videre mot Bjørkelangen og evt over Svenskegrensa og tilbake til Fredrikstad over Skiptvedt burde få testa sving egenskapene, spesielt en lyst varm sommerkveld mitt i uka med lite UP på veiene

Indre delene av Østfold og Akershus\grensa til Hedmark er er overraksende fine å kjøre på Ducati ville jeg tro
Den er står inne i video overvåket garasje, lås og hva nu ellers jeg kan sikre den med.. Men ja jeg ville å ønske at kona ville la meg ta den med i senga.. hehe.
Ja dette er ikke en sykkel som skal brukes til kjøring til/fra jobb ( Kanskje noen dager med fint vær, men ) Det er en jeg vil bruge til fine sol fylte dager og svingete veier. Skal en tur til Danmark neste måned hvor der å blir en tur ned i Tyskland. Neste år blir der helt sikkert en tur til Italia ved gardasjøen..
Det er planen at den skal brukes og ikke stå med 100mil etter 2 år.. hvis du skjønner.
Forresten takk for tipset med steder jeg kan kjøre, for er ikke så veldig kjent med bra steder endda.