Sitter på jobb, jeg

I så fall si i fra.LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Neste gang jeg har noen dager fri blir det helt til kristandsand tror jeg.... liker godt veiene nedover de traktene der
Det kan vanke litt Termis-lyd i Uke 33 åsså, hvis du er i Bergens-området dasimpson skrev:I så fall si i fra.LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Neste gang jeg har noen dager fri blir det helt til kristandsand tror jeg.... liker godt veiene nedover de traktene der
Da kan du få høre litt godlyd i fra 70mm Termignoni![]()
Lenge siden du har har hørt symfonien i ett termisanlegg :-)å
Si ifra da, mulig jeg slenger meg på fra Stavanger og et stykke sørover om det passer seg slik!LordShaft skrev:Turen gikk til Haugesund. Hadde meg en bedre lunsj på en benk midt i sentrum der. Før turen gikk videre litt sør og retur til Bergen. Liker godt veien til Fitjar kjenner jeg![]()
Foreløpig kan jeg bare si at det blir i uke 33, hvilken dag det blir vet jeg ikke ennå. Kommer tilbake her når dagen er fastsattLordShaft skrev:
Uke 33, hvilken dato satser du på å være i Bergen? AT?
Passer det seg sånn, er du alltid velkommen til en løsning prat og kaffeArcticTiger skrev:Foreløpig kan jeg bare si at det blir i uke 33, hvilken dag det blir vet jeg ikke ennå. Kommer tilbake her når dagen er fastsattLordShaft skrev:
Uke 33, hvilken dato satser du på å være i Bergen? AT?