Men satser på en kort, snøfattig vinter i lavlandet. Og mange mange 1000 kilometer på Speedyen neste år :)
RoaHov skrev:Enig, fin oppsummering det der Olav. Du har jo ikke lagt på latsiden når det kommer til kjøring og planlegging av spennende ruter i det herlige landskapet vi befinner oss i, og neste år blir det bare enda mer, eller? Takker for de turene vi har hatt sammen, flotte kjøre opplevelser i hyggelig lag både med og uten TiV gjengen. Har ikke tenkt helt å parkere min Speed Triple ennå. Hadde jo en flott solotur via Sammnanger og Tysnes rund, samt en liten stripe over Stord forrige uke. Tenkte å ta den andre veien denne uken, da værmeldingene er gode for resten av uken. Sorry Olav, vet at du hater denne type info mens du er på tur på stålholmen der ute i havet, men nå har jeg muligheten og tar for meg av disse nå på tampen. Ellers tar jeg meg den frihet å invitere meg selv på befaring av manne hulen i løpet av høsten, enten på 2 eller 4 hjul. Håper tiden flyr avgårde, og at du snart er onshore og Speedy får nytt bakdekk, pleie og omsorg. Vi prekast!!!!
Ja det litt på kantennorse900 skrev:Er jeg frekk hvis jeg spør om det er mulig å slenge seg med på vår-tur til Lyngdal?? Gjelder å ha noe å se frem til...
ZnirlN skrev:Den turen har jeg og tenkt å bli med på. Så du får ta det når vi har fri sammen
ZnirlN skrev:Vi får ta det samtidig som vi leike elektriker![]()
E vel en liten jobb som ska gjøres der å. Må vel ha litt varme inn der så KTM´en ikke fryse.
Glede mæ te mange kjekke mil neste år
Vi må jo klare det. går rykter om base jobbing for min del denne turen :=D>Olav K skrev:ZnirlN skrev:Vi får ta det samtidig som vi leike elektriker![]()
E vel en liten jobb som ska gjøres der å. Må vel ha litt varme inn der så KTM´en ikke fryse.
Glede mæ te mange kjekke mil neste år
Ja, for vi rekker vel litt elektrikkerjobb før du skal ut?
Jeg må inn i Odda og se hva jeg har på elektrolageret mitt, tror jeg har det meste vi trenger :)
ZnirlN skrev:
Ellers så va æ innom i hula di når du ikke va heim. Bli en bra plass å ha KTM´en ståan det. Så får JR sin selskap den å. Bare ta ut den svarte sykkelen der først